جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح زمین های چمن مصنوعی در بنارویه و جویم در دهه فجر

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در بخش بنارویه و جویم، افتتاح خانه کشتی و خانه دارت به نام سردار شهید سلیمانی در ایام…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در بخش بنارویه و جویم، افتتاح خانه کشتی و خانه دارت به نام سردار شهید سلیمانی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: رشته شمشیربازی نیز در این ایام در لارستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، محمدحسن طیبی از کلنگ‌زنی زمین کشتی ساحلی در لارستان خبر داد و گفت: این پروژه توسط خیر ورزش‌دوست لارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان ساخته می‌شود.  

پیش‌تر مسئول هیئت کشتی لارستان گفته بود که لارستان به دنبال میزبانی اردوی تیم ملی کشتی ساحلی است ولی زمین ساحلی مناسب برای تمرین کشتی در این شهرستان وجود ندارد به همین دلیل با کمک خیرین ورزش‌دوست به دنبال احداث زمین ساحلی در لار هستند.

در سال‌های گذشته دو کشتی‌گیر ساحلی لارستان قهرمان کشور شدند و یکی از آنها به اردوی تیم ملی راه پیدا کرد.

کشتی ساحلی یکی از رشته‌های سنتی کشتی است که بر روی ماسه انجام می‌شود. با تصویب فدراسیون جهانی کشتی از سال ۲۰۰۵ میلادی، کشتی ساحلی نیز در کنار رشته‌های آزاد و فرنگی برگزار می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین