چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اعلام آمادگی برای اجرای طرح‌های صنعتی در فارس

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری مشترک (JV ) با استان فارس در طرح‌های امکان‌سنجی شده منطبق بر مزیت‌های منطقه‌ای و آمایش سرزمینی اعلام…

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری مشترک (JV ) با استان فارس در طرح‌های امکان‌سنجی شده منطبق بر مزیت‌های منطقه‌ای و آمایش سرزمینی اعلام می کنیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، نشست مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در طرح های صنعتی مشارکت پذیر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایدرو، استاندار فارس، رئیس مجمع نمایندگان مجلس و رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت فارس به همراه جمعی از سرمایه گذاران این استان در تهران برگزار شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایدرو در این نشست گفت: این سازمان آمادگی  خود را برای سرمایه‌گذاری مشترک (JV ) در طرح‌های امکان‌سنجی شده منطبق بر مزیت‌های منطقه‌ای و آمایش سرزمینی اعلام می کند.

محسن صالحی‌نیا بیان کرد: شرکای ایدرو امکان بهره مندی از تسهیلات ارزی و ریالی پیش‌بینی شده در بند الف تبصره ۴ ردیف ۱۰ قانون بودجه کشور در سال جاری و موارد مشابه در سال آینده را خواهند داشت که ویژه شرکای سازمان‌های توسعه‌ای است.

وی اظهار داشت: از آنجا که استان فارس از ظرفیتهای صنعتی ویژه ای برخوردار می باشد و در این حوزه نیروهای متخصص و توانمندی را در اختیار دارد، این نشست ها نیز در رفع مشکلات و موانع تولید صنایع مختلف نفت و گاز،لاستیک و تایر در مقیاس های بزرگ، صنایع هوایی، گردشگری، فولاد و صنایع خودرو فارس تاثیر بسزایی دارد.

گفتنی است، در این نشست طرح های توجیهی پروژه‌های ایدرو برای فعالان و سرمایه‌گذاران فارس ارائه و برنامه نشست‌های کارشناسی برای عملیاتی سازی این مشارکت ها در این استان تنظیم شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین