چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

شروط ورود مسافران خارجی به ایران

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا سازوکارهای بین المللی در مرزهای زمینی و هوایی در نظر گرفته شده به طوری که این مرزها به شدت کنترل خواهند شد و در مجموع…

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا سازوکارهای بین المللی در مرزهای زمینی و هوایی در نظر گرفته شده به طوری که این مرزها به شدت کنترل خواهند شد و در مجموع پروتکل‌های سخت گیرانه ای مصوب و ابلاغ شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از  خبرگزاری مهر، علیرضا رئیسی، برای جلوگیری از ورود ویروس انگلیسی باید از مرزهای کشور حفاظت کنیم و مردم نیز در رعایت پروتکل‌ها، مشارکت جدی داشته باشند. در همین راستا برنامه‌هایی که وزارت راه و مسکن و شهرسازی ارائه شده و همچنین ابلاغیه‌ای به سازمان هواپیمایی ارسال شده است. سازوکارهای بین المللی در مرزهای زمینی و هوایی در نظر گرفته شده به طوری که این مرزها به شدت کنترل خواهند شد و در مجموع پروتکل‌های سخت گیرانه ای مصوب و ابلاغ شده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: تمامی افرادی که به کشور وارد می‌شوند، باید تست PCR منفی به همراه داشته باشند و علاوه بر آن در مبادی ورودی تست مجدد از آنها گرفته می‌شود و مسافرینی که از کشورهای اروپایی وارد ایران می‌شوند، علاوه بر موارد مطرح شده، ۱۴ روز باید در قرنطینه بمانند.

رئیسی گفت: در خصوص هموطنانمان که در انگلستان مانده اند و منتظر ورود به کشور هستند بحث شد تا ببینیم این افراد چگونه می‌توانند وارد کشور شوند و طی روزهای آینده اعلام می‌کنیم این افراد به چه صورت می‌توانند در صورت منفی بودن تست کرونا یشان و ماندن در قرنطینه وارد کشور شوند.

وی خاطرنشان کرد: مجبوریم پروتکل‌های سخت گیرانه ای را اعمال کنیم تا از ورود ویروس به کشور جلوگیری نمائیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۴:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین