شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
مدیر امامزاده میرعلی بن‌الحسین (ع) لارستان خبر داد

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در لارستان

مدیر امامزاده میرعلی بن‌الحسین (ع) لارستان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در صحن و بارگاه نورانی این امامزاده جلیل‌القدر خبر داد.

مدیر امامزاده میرعلی بن‌الحسین (ع) لارستان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در صحن و بارگاه نورانی این امامزاده جلیل‌القدر خبر داد.

سید یعقوب مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان در آئین گشایش نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: ملت ایران به رهبری حضرت امام (ره) در ۳۷ سال پیش و در چنین روزهایی دست‌به‌کار بزرگی زد و خود را از حکومت طاغوت رهایی بخشید.

وی بابیان اینکه انقلابیون حاضر در آن زمان، باید واقعیت‌های تلخ دوران پهلوی را برای نسل امروز بازگو کنند، افزود: در همین راستا، نمایشگاهی با عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی در پنج غرفه در صحن و بارگاه نورانی امامزاده میرعلی بن‌الحسین (ع) دایر شده که آماده بازدید علاقه‌مندان است.

مدیر امامزاده میرعلی بن‌الحسین (ع) لارستان با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ دایر خواهد بود، تصریح کرد: در این غرفه‌ها با استفاده از اساتید مجرب و امکانات روز در قالب غرفه‌های سمعی و بصری، حجاب و عفاف، کودکان و پخش محصولات فرهنگی فعالیت می‌کنند.

مصطفوی همچنین از نام‌نویسی علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه حفظ قرآن‌کریم خبر داد و گفت: شرکت در این مسابقه برای تمام سنین و گروها آزاد است و افراد می‌توانند هر روز عصر برای نام‌نویسی به دفتر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن‌الحسین (ع) لارستان مراجعه کنند.

وی بیان کرد: زمان برگزاری آزمون شفایی این مسابقه از یکم تا دوازدهم اسفندماه و آزمون کتبی سیزدهم اسفندماه سال جاری در بارگاه منور امامزاده میرعلی بن‌الحسین (ع) لارستان برگزار می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین