شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بنیاد مسکن خنج 150 واحد مسکونی برای نیازمندان می‌سازد

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خنج از آمادگی بنیاد مسکن برای ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی در قالب تفاهم نامه بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه دراین شهرستان خبر داد. به…

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خنج از آمادگی بنیاد مسکن برای ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی در قالب تفاهم نامه بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، در مراسمی با حضور دكتر بذرافشان مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) استان فارس و مسوولان شهرستان خنج از مدیر بنیاد مسکن این شهرستان برای تلا ش در تامین مسکن محرومان و مددجویان تقدیر به عمل آمد .

این مراسم با حضور حقيري فرماندار شهرستان خنج ، سرهنگ قادري فرمانده سپاه خنج، امامان جمعه تشيع و تسنن و بخشدران وجمعی از مسئولين و شوراها و دهياريها و خيرين شهرستان خنج برگزار شد .

 دكتر بذرافشان مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) استان فارس دراین مراسم با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن در تامین مسکن مددجویان و اقشار آسیب پذیر اظهار داشت : تامین مسکن این اقشار که شریف ترین اقشار جامعه به شمار می آیند کاری بزرگ و ستودنی است که در همه مناطق استان فارس در جریان است .

مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) استان فارس اضافه کرد : تامین مسکن محرومان که در قالب یک طرح ملی  در حال انجام است از جمله اقدامات موثر در راهبرد محرومیت‌زدایی، بهبود وضعیت رفاه و توسعه  است که در واقع عملکرد خوبی از خدمات رسانی را در کارنامه جمهوری اسلامی افزوده است.

حقیری فرماندار شهرستان خنج هم دراین مراسم با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن در تامین مسکن نیازمندان و اقشار آسیب پذیر اظهار داشت : شهرستان خنج از جمله مناطق پیشتاز دراستان فارس در تامین مسکن نیازمندان است .

فرماندار شهرستان خنج خاطر نشان کرد : مسکن یکی از نیازهای اساسی و اصلی مردم در تمامی جوامع به شمار می‌رود که تامین آن در تمامی مناطق شهری و روستایی از رویکردها و سیاست‌های حاکمیت محسوب می‌شود و سالانه بخش قابل توجهی از بودجه کشورها با این امر اختصاص می‌یابد.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی دراین عرصه تاکید کرد و گفت: تامین مسکن بویژه برای اقشار آسیب‌پذیر و محرومان هم از اهمیت بالایی برخوردار است که به رفاه حال بیشتر آنان، جلوگیری از افزایش محرومیت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و توسعه شهرها کمک می‌کند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خنج نیز با قدرانی از مشارکت و همراهی فرماندار و همه مسوولان شهرستان خنج از آمادگی بنیاد مسکن برای ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی در قالب تفاهم نامه بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه دراین شهرستان خبر داد و اظهار داشت : این تعداد واحد مسکونی تا پایان امسال با پرداخت وام های بلا عوض و تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی کم بهره در شهرستان خنج به سرانجام می رسد.

مهندس احمد عبدالهی اضافه کرد : بنیاد مسکن با تخصیص ۴۵ میلیارد ریال در سال جاری برای این منظور به پرداخت تسهیلات رایگان ۳۰۰ میلیون ریالی و تسهیلات کم بهره ۵۰۰ میلیون ریالی مبادرت ورزید .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خنج ساخت مسکن و ارائه آن به افراد کم درآمد و محروم را  سبب کاهش مهاجرت‌ها به شهرها و در نتیجه کاهش حاشیه نشینی دانست و گفت:  بی شک تامین مسکن نیازمندان و محرومان  موضوعی مهم و اثربخش در مسیر پیشرفت  و توسعه شهرستان است.

عبدالهی همچنین گزارشی از واگذاري زمين صدور سند ثبتي و بهسازي و مقاوم مسكن مددجويان و ايتام كميته امداد امام (ره) شهرستان خنج ارائه داد .

دراین مراسم لوح تقدير به مهندس عبداللهي مدير بنياد مسكن شهرستان خنج اهداء شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین