جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

2.5 کیلومتر از محور گراش – چک چک به بهره بردارى رسيد

۲٫۵ کیلومتر از محور گراش – چک چک به بهره بردارى رسيد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، آیین بهره برداری از محور گراش –…

۲٫۵ کیلومتر از محور گراش – چک چک به بهره بردارى رسيد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، آیین بهره برداری از محور گراش – چک چک در جشن چهل و دومین سالگرد  پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضوردکتر احمدی زاده معاون سیاسی ، امنيتى و اجتماعی استانداری فارس ، دکتر حسین زاده نماینده مردم شریف شهرستان های لارستان ، خنج ، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی ، مهندس شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ، حجت الاسلام والمسلمین بخشایش پور امام جمعه محترم شهرستان گراش ، فرماندار شهرستان گراش و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان اظهار داشت : اجرایی شدن محور گراش – چک چک  ١٣ کیلومتر از محور ٤٨  کیلومتری موجود را کاهش و به عبارتی این مسیر را به ٣٥ کیلومتر خواهد رساند.

وی افزود : هم اکنون ۲٫۵ کیلومتر از محور گراش – چک چک و احداث یک آبنما با اعتباری بالغ بر ٣٥ میلیارد ریال عملیاتی شده و برای استفاده عموم مردم شريف اين شهرستان به بهره برداری رسیده است .

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد : با مساعدت نماینده ی مردم شریف شهرستان های لارستان ، خنج ، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی برای الحاق محور گراش – چک چک – سه راهی ارد و طرح تبدیل به راه اصلی لار – لامرد پيگيرى هاى لازم صورت گرفته و اقدامات فنی از سوی معاونت ساخت و توسعه راههای این اداره کل انجام و موارد لازم جهت طرح در کمیسیون ماده ٢٣ به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده است .

شبانی خاطر نشان کرد : پس از اخذ مجوز ودر صورت تأييد در کمیسیون جهت الحاق به طرح تبدیل راه اصلی لار – لامرد ، نیاز است به سازمان برنامه و بودجه ارجاع گردد.

همچنین در این مراسم جاده دسترسی روستای کنار زیارت با اعتباری بالغ بر ٧ میلیارد ریال نیز با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین