دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیمانکار محور فداغ – بیرم انتخاب شد

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان از انتخاب پیمانکار محور فداغ – بیرم خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، حسن…

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان از انتخاب پیمانکار محور فداغ – بیرم خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، حسن شبانی از انتخاب پیمانکار جهت بهسازی محور لار- لامرد ، حدفاصل فداغ – بیرم ( تُل تله های بیرم )خبر داد.

شبانی اظهار داشت : با توجه به اهمیت این محور که عملا ورودی بخش بیرم را در نیز در بر خواهد گرفت به دفعات برگزاری فراخوان مناقصه برای انتخاب پیمانکار جهت بهسازی مسیر لار- لامرد ،حدفاصل فداغ – بیرم صورت گرفته بود که بحمدلله هم اکنون پیمانکار این مسیر مشخص شد .

وی تصریح کرد: در پروژه عملیات تکمیلی محور لار – لامرد حدفاصل فداغ – بیرم به طول ٤ کیلومتر كه اعتبارى بالغ بر ٦٣٠ ميليارد ريال براى آن پيش بينى شده ، شامل خاکبرداری ، خاکریزی ، لایه زیر اساس ، لایه اساس ، آسفالت و تعداد ٧ دستگاه ابنیه فنی درطول مسیر خواهد بود .

مديركل راه و شهرسازى لارستان با اشاره به اینکه این محور دسترسی آسان تر به تمامی بخش های منطقه از جمله عسلویه ، پارس جنوبی ، منطقه ی انرژی بر لامرد ، پالایشگاه گازی پارسیان و شهرستان های لامرد و مهر را به همراه دارد ، افزود : راههای حوزه استحفاظی این اداره كل با توجه به نزدیکی به نقاط مهم کشور که مبدا و مقصد صادارات و واردات کشور است بسار مهم وحیاتی هستند ورسیدگی به این مهم در این بخش می تواند مبنای توسعه در حمل و نقل کشور باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیمانکار محور فداغ – بیرم انتخاب شد”

  1. فداغی گفت:

    حالا کی انتخاب شده؟ کی شروع به کار میکنه؟ دوباره نیمه کاره ول میشه؟ و…..

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین