جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تشریح آخرین وضعیت جاده گراش-چک‌چک توسط مدیرکل راه لارستان

مدیرکل راه لارستان آخرین وضعیتِ جاده گراش-چک‌چک را تشریح کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان، شبانى مديركل جزئياتى از آخرين…

مدیرکل راه لارستان آخرین وضعیتِ جاده گراش-چک‌چک را تشریح کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان، شبانى مديركل جزئياتى از آخرين اقدامات صورت گرفته از پروژه محور گراش- چك‌چك را تشريح کرد:

شبانى اظهار داشت: احداث محور گراش- چک‌چک در قالب طرح احداث و توسعه راه‌های فرعی، با طول مصوب ۱۷ کیلومتری در دست انجام می‌باشد که تا کنون ۶.۵ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و ۳ کیلومتر آن در دست اجراست.

وى افزود: با توجه به لزوم تسریع در اجرای عملیات، ۴ کیلومتر دیگر از مسیر مذکور، در دست فراخوان مناقصه برای انتخاب پیمانکار ذیصلاح است.

شبانى تاكيد كرد: با توجه به اهمیت مسیر گراش- چک‌چک- سه راهی ارد، در بعد فرامنطقه‌ای و  تاثیر قابل توجه آن در کاهش طول مسیر و ارتقای ایمنی تردد میان شهرستان‌های جنوبی استان فارس و لزوم اجرای کامل آن، به‌طول ۳۵ کیلومتر، که فراتر از طول مصوب استانی می‌باشد؛ الحاق آن به طرح تبدیل محور فرعی لار- لامرد به راه اصلی، در دستور کار قرار گرفت.

مديركل راه و شهرسازى لارستان خاطر نشان كرد: ضمن انجام مطالعات توجیهی و اخذ استعلامات مورد نیاز از مراجع ذیربط، مستندات مذکور، جهت طرح و تصویب در کمیسیون ماده ۲۳ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، به وزارت راه و شهرسازی ارسال و از طریق مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مکاتبات لازم با معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در این باره صورت پذیرفته است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین