سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

غسل و کفن 74 اموات کرونایی توسط جهادگران گروه شهید طالبی لارستان

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، تعداد ۷۴ نفر از اموات کرونایی توسط جهادگران گروه شهید طالبی لارستان طبق رعایت کامل موازین شرعی و بهداشتی غسل و کفن شده‌اند. به…

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، تعداد ۷۴ نفر از اموات کرونایی توسط جهادگران گروه شهید طالبی لارستان طبق رعایت کامل موازین شرعی و بهداشتی غسل و کفن شده‌اند.

به گزارش میلاد لارستان، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، تعداد ۷۴ نفر از اموات کرونایی توسط جهادگران گروه شهید طالبی لارستان طبق رعایت کامل موازین شرعی و بهداشتی غسل و کفن شده‌اند.

گروه جهادی شهید طالبی مدرسه علمیه خواهران زهرای اطهر«سلام الله علیها» از دو بخش خواهران و برادران تشکیل شده‌اند که عهده‌دار تجهیز اموات کرونایی در زمینه‌های غسل، کفن و اقامه نماز شده اند.

اعضای این گروه تاکنون ۷۴ نفر از اموات کرونایی را غسل و کفن کرده‌اند که از این میان ۹ تَن از اموات، مربوط به اموات کرونایی اهل‌سنت بوده است.

جهادگران گروه شهید طالبی لارستان کار خود را در عین گمنامی و صرفاً جهت ثواب و اجر معنوی و بدون دریافت هیچگونه وجهی انجام می‌دهند.

موضوع قابل تأمل در میان اقدام خداپسندانه این جهادگران لارستانی، یک خانم با وجود دارابودن فرزند شیرخواره و همچنین یک زوج جوان در ایام نامزدی حضور دارند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین