چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

درخواست شورای 4شهرستان‌ جنوب فارس از معاون اول رئیس جمهور در احداث خط آنتنی لار-زاهدمحمود

شوراهای شهرستان‌های لارستان، اوز، خنج و گراش  در نامه ای خطاب به جهانگیری معاون اول رئیس جمهور خواستار احداث خط آهن لار به زاهدمحمود شدند. به گزارش میلاد لارستان به…

شوراهای شهرستان‌های لارستان، اوز، خنج و گراش  در نامه ای خطاب به جهانگیری معاون اول رئیس جمهور خواستار احداث خط آهن لار به زاهدمحمود شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از کانال اخبار شورای اسلامی شهرستان لارستان، پس از همفکری، رایزنی و تصمیم شوراهای چهار شهرستان لارستان، خنج، گراش و اوز در خصوص مکاتبه مشترک در ارتباط با احداث خط ریلی زاهد محمود به لار از سوی وزارت راه و شهرسازی، نامه ای تهیه و به‌منظور پیگیری به دکتر جهانگیری معاون اول ریس جمهور، مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی و مهندس حسین زاده نماینده این چهار شهرستان در مجلس ارسال شد.

 نامه مذکور به امضای  رام برزین، راستگو، رزم پور،منصوری روسای شهرستانهای چهارگانه رسیده و در آن ضمن اشاره به موقعیت خاص تجاری و اقتصادی منطقه، تاریخچه شروع فعالیت‌ها برای اجرای این پروژه مهم، ضرورت وجود خط ریلی در منطقه، ارتباط با حوزه خلیج فارس، ظرفیت‌های موجود در منطقه همچون فرودگاه بین المللی و سالن کارگو  خواسته مشترک چهار شهرستان، مبنی بر احداث خط آنتنی لار به زاهد محمود را خواستار شده است. در این نامه اشاره شده که طرح مذکور همچون آنتنی‌های دیگر شهرستان‌های همجوار در سال جاری شروع به کار شود.

گفتنی است مسئولان شهرستان‌های یاد شده در دیدار اخیر استاندار از لارستان و اوز نیز همین خواسته را مطرح کرده بودند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “درخواست شورای 4شهرستان‌ جنوب فارس از معاون اول رئیس جمهور در احداث خط آنتنی لار-زاهدمحمود”

  1. مدینه صابری گفت:

    خطوط ارتباطی نقشی بس موثر در پیشرفت و توسعه و تسهیل روند دست یابی به شاخص های رشد منطقه ای دارند. با چنین خطوط ارتباطی است که می توان روند بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و آماری را ارتقا دارد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین