جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

لارستان ظرفیت میزبانی مسابقات ورزشی در سطح ملی را دارد

  معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: لارستان ظرفیت لازم برای میزبانی مسابقات ورزشی در سطح ملی را دارا می باشد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: لارستان ظرفیت لازم برای میزبانی مسابقات ورزشی در سطح ملی را دارا می باشد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، علی بازیار رئیس کشتی های سنتی و ساحلی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، خیل تاش معاون سیاسی فرمانداری، محمد موسایی رئیس هیئت کشتی استان فارس، طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مصیب علیشیر رییس دفتر نماینده مردم، جمعی از مسئولین و اعضای شورای اسلامی شهر لار، از پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران رشته کشتی در لارستان تجلیل شد.

در این همایش که به همت هیئت کشتی لارستان در سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، فرماندار ویژه لارستان با قدردانی از همه پیشکسوتان، مربیان و ورشکاران رشته کشتی شهرستان بزرگ لارستان در سخنانی با بیان اینکه می‌بایست برای ایجاد فضای فیزیکی و ایجاد زیرساخت‌های لازم ورزشی برنامه‌ریزی صحیح و مدونی داشت؛ گفت: مسئولین و ورزشکاران در کنار هم می توانند جامعه را به سمت و سویی ببرند که توجه جامعه به سمت ورزش معطوف شود.

حسنی تصریح کرد: یکی از الزامات اولیه ما در سطح شهرستان برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به صورت تخصصی برای تمام رشته های ورزشی به خصوص کشتی ایجاد زیرساخت های ورزشی است.

وی ادامه داد: اگر این مهم اتفاق افتاد و میدان برای نیروهای توانمند شهرستان فراهم شد، می توانند در میادین مختلف ورزشی افتخار آفرین باشند.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه عقل سالم در بدن سالم است؛ تاکید کرد: برای استفاده از توانمندی‌های جوانان و نوجوانان بایستی بدن سالم باشد که بتوان توانمندی های بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد.

معاون استاندار فارس افزود: اگر سلامتی باشد در کنار آن نشاط، شادابی، تحرک و پویایی و هرگونه خلاقیت و نوآوری در عرصه های مختلف ایجاد می شود و همه اینها ریشه در کارآمدی نیروی انسانی دارند و کارآمدی نیروی انسانی هم بر اساس فهم و شعور و تقویت ذهن باز است که همه اینها باز در بدن سالم دارد.

حسنی با اشاره به اینکه اگر انسان از نظر جسمانی سالم باشد دچار مشکلات نمی‌شود و این از ورزش نشات می‌گیرد، خاطرنشان کرد: ارتقاء ورزش همگانی و بصورت تخصصی ورزش های پهلوانی و کشتی، باعث پویایی و منشأ سلامتی در جامعه می‌شود.

وی در ادامه سخنانش آمادگی کامل  فرمانداری در اجرای هر گونه برنامه از سوی اداره ورزش و جوانان به خصوص در ورزش کشتی اعلام کرد و افزود: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان در کنار موضوع ورزش هستند تا بتوان پویایی و نشاط خوبی در جامعه بر اثر آن به ارمغان آورد.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش بار دیگر بر رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی تا قطع کامل زنجیره کرونا تاکید کرد.

در ادامه نیز علی بازیار رئیس کشتی های سنتی و ساحلی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، محمد موسایی رئیس هیئت کشتی استان فارس، مصیب علیشیر رییس دفتر نماینده مردم و طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز به ایراد سخن پرداختند.

در پایان نیز از پیشکسوتان ، مربیان و ورزشکاران رشته کشتی در لارستان تجلیل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین