جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

خانه های ورزش روستایی هرمود لارستان و هیرم اوز تجهیز شد

۱۹ خانه ورزش روستایی ۱۶ شهرستان استان فارس به امکانات ورزشی تجهیز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش…

۱۹ خانه ورزش روستایی ۱۶ شهرستان استان فارس به امکانات ورزشی تجهیز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ،به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی کاروان تجهیز خانه های ورزش روستایی به سمت ۱۹ روستای استان فارس اعزام شد.

در این مراسم عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان گفت: این اقدام در راستای عدالت اجتماعی و توجه به ورزش روستائیان و عشایر استان می باشد.

وی به توسعه ورزش در روستاها و توجه هر چه بیشتر به استعدادهای برتر کشور در مناطق روستایی و عشایر تاکید کرد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۶۵ خانه ورزش روستایی در سطح استان تجهیز شده اند که کار بزرگی بوده و در راستای بحث هم افزایی و همگرایی هیئت توانسته از تمام ظرفیت استان استفاده کند و شعار عدالت محوری که باید به تمام استان در زیر ساخت ها داشته باشیم امروز محقق شده است.

مدیرکل ورزش فارس ادامه داد: اعتبارات تجهیز این خانه های ورزش روستایی در طرح یاریگران ورزش از محل اعتبارات مشترک وزارت ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با مواد مخدر تامین شده است.

حاجی زاده ادامه داد: خانه‌های ورزش در روستا‌ها با هدف ایجاد شور ، نشاط ، هیجان و روحیه ورزشی و سرگرمی برای روستاییان بویژه جوانان احداث می‌شود که البته به توسعه بنیان ورزش قهرمانی در روستا‌ها نیز کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه خانه ورزش روستایی بر اساس جمعیت ، هماهنگی با فرمانداری و اداره ورزش و جوانان هر شهرستان ساخته می‌شود افزود : اولویت‌بندی ساخت خانه ورزش با روستا‌های محروم است و این روستا‌ها بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

این تجهیزات که شامل میز تنیس روی میز ، فوتبال روی میز ، میله و تور والیبال ، دارت ، توپ های فوتبال ، والیبال ، بسکتبال و شطرنج جمعاً با اعتباری افزون بر ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تهیه شده است و ۱۹ روستای ۱۶ شهرستان استان تجهیز شد.

روستاهای هیرم شهرستان اوز ، علی آباد سر تل شهرستان بیضا ، چاه محمد حاجی شهرستان مهر ، شهید دستغیب شهرستان فیروزآباد ، کفترک شهرستان شیراز ، چاه سرخ شهرستان زرقان ، مراگلو شهرستان مرودشت ، کته گنبد شهرستان سروستان ، هرمود شهرستان لارستان ، جوادیه شهرستان ارسنجان ،حاجی طاهره شهرستان زرین دشت ، آب بارک شهرستان اقلید ، مهرنجان و سروان جنجان و آب پخشان شهرستان ممسنی ، چاه خالوها شهرستان مهر ، دیندارلو و بیدزرد شهرستان فسا و بیدکوه شهرستان کازرون ۱۹ روستای تجهیز شده این طرح است.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین