چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

مشارکت 100 میلیارد ریالی خیرین کاریان در حوزه راه سازی

طی مراسمی كلنگ جاده خير ساز خروجى روستاى كاريان تا ميدان احمد محمودى در بخش جويم به زمین زده شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل…

طی مراسمی كلنگ جاده خير ساز خروجى روستاى كاريان تا ميدان احمد محمودى در بخش جويم به زمین زده شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان شبانی مدیر کل مسیر  ٢ كيلومتری از سمت خروجى روستاى كاريان به سمت ميدان احمد محمودى را زمينه ساز توسعه ى زيرساخت هاى اين روستا دانست و افزود : در اين پروژه نيك انديش گرانقدر جناب آقاى محمدى ٣٠ ميليارد ريال در راستاى اين امر در نظر گرفته كه ٥٠ درصد مابقى نيز از سوى اداره كل راه و شهرسازى تامين خواهد شد و با اين حساب براى اين محور اعتبارى بالغ بر ٦٠ ميليارد ريال پيش بينى شده است .

وی اظهار داشت : چندى پيش احداث راه كاريان جهت اتصال كاريان به راه اصلى ديگ اشكن به همت خير راهساز روستاى كاريان جناب آقاى افشارى بهمن بيگلو و با مشاركت اداره كل راه و شهرسازى لارستان در دستور کار قرار گرفت.

شبانی تصريح كرد : اين محور به طول ٤/٥ كيلومتر و اعتبارى بالغ بر ٧٠ ميليارد ريال آورده توسط خير بزرگوار صورت گرفته كه ٦ دستگاه ابنيه فنى نيز در طول مسير ساخته خواهد شد .

وی افزود : در پروژه هاى مشاركتى كه با خيرين تفاهم نامه آن منعقد مى گردد کارهای زیرسازی را خیرین انجام می‌دهند و هزینه‌روسازی شامل قیرپاشی و آسفالت‌ریزی و نصب علائم و تجهيزات ايمنى را که حدود نیمی از هزینه راهسازی است ، دولت انجام می‌دهد.

🔺مديركل راه و شهرسازى لارستان با بيان اينكه خوشبختانه امر راهسازى به همت نيك انديشان خيرخواه به پديده اى اميد بخش در اين منطقه تبديل شده است و خیران این حوزه می توانند در کنار کمک به توسعه راه روستایی به ایمن سازی نقاط پر حادثه نیز ورود کنند ، افزود : بايستى کار خیر را به‌صورت اثربخش در تمام ابعاد زندگی خود گسترش دهیم و با برخورداری از نگاه خیرخواهانه سنگ‌ها را از جلو راه مردم برداريم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین