شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

گزارش پرابهام دفتر نماینده از پروژه راهسازی در لارستان

دفتر جناب حسین زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یک لیست بلند بالایی که بالغ بر ۲۰ پروژه را در بر می‌گرفت، به تشریح پیشرفت فیزیکی طرح‌های راهسازی در…

دفتر جناب حسین زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یک لیست بلند بالایی که بالغ بر ۲۰ پروژه را در بر می‌گرفت، به تشریح پیشرفت فیزیکی طرح‌های راهسازی در حوزه شهرستان لارستان پرداخته که این کار دارای چند ابهام و سوال بود.

به گزارش میلاد لارستان، دفتر نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی گزارشی  از پروژه‌های راهسازی در لارستان تنظیم و منتشر کرده که در سایت میلاد لارستان با تیتر «روایت حسین‌زاده از پروژه‌های راهسازی در لارستان» منتشر شد.

این گزارش یک لیست بلند بالایی که بالغ بر ۲۰ پروژه را در بر می‌گرفت، به تشریح پیشرفت فیزیکی طرح‌های راهسازی در حوزه شهرستان لارستان پرداخته که این کار دارای چند ابهام و سوال بود.

نکته اول آنکه ارائه گزارش و عملکرد ادارات به خود نهادهای مرتبط برمی‌گردد چرا که مجری اصلی پروژه‌ها، خود آن ارگان است و فقط نماینده مردم می‌تواند نقش تسهیل‌گر و حمایتی داشته باشد. پس با این اوصاف بهتر است جناب حسین‌زاده بجای ارائه گزارش عملکرد ادارات، درخصوص پیگیری‌ها و نتایج اقدامات خود به مردم گزارش دهد.

از طرفی، آمار اعلام شده درباره پروژه‌های راهسازی لارستان، صرفا براساس درصد ذکر شده و اینگونه گزارش نویسی کلی برای مخاطب گُنگ و مبهم است. بهتر بود جناب حسین‌زاده یا روابط عمومی ایشان با ذکر بیشتر جزئیات مردم را درخصوص نقش‌آفرینی نماینده مردم در پیشبرد امور نشان می‌دادند.

مثلا در گزارش اخیر، می‌بایست اشاره می‌شد که جناب حسین‌زاده در طول سه سال نمایندگی خود چند بار با وزیر راه یا معاونین ایشان درباره ایجاد زیرساخت‌های مرتبط با راه جلسه داشته‌اند؟ برای هر پروژه که به تفکیک ذکر شده، چقدر بودجه جذب کرده‌اند؟ پیشرفت هر کدام از طرح‌ها از شروع دوره نمایندگی تاکنون چقدر بوده یا بعبارتی چند درصد نسبت به اوایل دوره نمایندگی رشد داشته است؟

در این گزارش، اسمی از پروژه‌های کلان که تکمیل کننده حلقه جاده سازی است نشده که از جمله آن تکمیل تونل وحدت یا تونل بالنگستان است. درخصوص پیگیری دوبانده سازی راه لار به بستک نیز حرفی به میان نیامده است.

موضوع مهم دیگری که جناب نماینده از آن غفلت دارند و شوربختانه عدم وجود آن موجب عقب‌ماندگی و همچنین تضییع حق مردم شده است، به سرانجام نرساندن مبحث مهم تشکیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لارستان است که قبلاً هم در چند گزارش و مقاله در این خصوص قلم‌زده شده اما هربار با سکوت معنادار جناب حسین‌زاده همراه بوده است.

امیدوارم در طول مدت باقیمانده از زمان دوره نمایندگی جناب حسین‌زاده، بتوان با پیگیری و رایزنی جدی‌تر، مطالبه کُهنه مردم درخصوص تسریع در دوبانده‌سازی محور بندرعباس-لار-جهرم اقدام جدی و اساسی شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۳:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “گزارش پرابهام دفتر نماینده از پروژه راهسازی در لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    آن چه مردم می بینند تا آنچه می شنوند تفاوت از زمین تا آسمان است

  2. ناشناس گفت:

    مدیر مسول محترم روزنامه خیلی وزین میلاد لارستان ،اگر ما مقداری انصاف داشته باشیم ویا حداقل وجدانی داشته باشیم می توان تشخیص داد که در این سه سال نمایندگی اقای حسین زاده چه تحولی عظیمی در پیشرفت عملیات راه سازی محورهای جهرم- لار- بندرعباس صورت گرفته ومردم شریف منطقه خود قضاوت کرده و می کنند.یک کمی به وجدان خود مراجعه کرده و بگویید در ۸سال دوره نماینده محترم قبلی چقدرمحورهای مورد اشاره کار شده است ؟!؟! حداقل از خدا بترسید.ترا به خدا موضوع منتشر کنید

  3. ناشناس گفت:

    ایا جاده فقط برلی لار است؟ که منت ان بر سر لار باشد؟

  4. علی گفت:

    مدیر مسئول محترم
    با سلام ، قبل از هرگونه پیش داوری خدمتتان عرض کنم که بنده هیچ تعصبی نسبت به شخص خاصی ندارم وبه سایت شما نیز معمولا زیاد سر می زنم ،خداوکیلی در دوره هایی که نماینده لاری بودند به ویژه دو دوره قبل که به اذعان خود شمای لاری ها به جز فرصت سوزی عایدی برای حوزه انتخابیه که هیچ برای لار شما هم نداشت ، چقدر از اینگونه مطالب نوشتید. تفاوت آقای حسین زاده با دیگر نماینده های لارستان در ادوار گذشته اظهرمن الشمس است .لطفا انصاف داشته باشید،معادی هم هست.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین