پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مشارکت بنیاد مسکن در توسعه “بالاده” و “علی آباد اوکشی” بیرم

با حضور مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان و کارشناسان وام و زمین بنیاد مسکن لارستان در نشستی در محل بخشداری بیرم مشکلات توسعه روستاهای بالاده و علی آباد اوکشی…

با حضور مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان و کارشناسان وام و زمین بنیاد مسکن لارستان در نشستی در محل بخشداری بیرم مشکلات توسعه روستاهای بالاده و علی آباد اوکشی بیرم لارستان بررسی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، برومند دراین نشست با بیان اینکه بخش بیرم از جمله مناطق مهم و اولویت دار در توسعه روستایی است اظهار داشت : از همه ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات مردم روستاهای بالاده و علی آباد اوکشی بهره گیری خواهد شد .

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در ادامه خاطر نشان کرد: اعطای تسهیلات مسکن روستایی و شهری از جمله اقدامات بنیاد مسکن است، اعطای تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن به تعداد ۶۶۵ فقره به مبلغ ۳۳۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ريال از جمله اقدامات بنیاد است ، سقف فردی تسهیلات برای هر نفر ۵۰۰ میلیون ریال بوده است .

برومند با بیان اینکه بنیاد مسکن در بخش بیرم بسیاری از این خدمات ر به مردم ارائه داده است همچنین از اعطای تسهیلات بلاعوض محرومین به تعداد ۳۴۰ فقره به مبلغ ۱۰۲ میلیارد ریال ريال با سقف فردی ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: اعطای تسهیلات ایتام با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) به تعداد ۳ فقره به مبلغ کل ۱۵۰۰ میلیون ريال با سقف فردی ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات بنیاد در سال جاری است .

برومند اعطای تسهيلات بازسازی احداثی ناشی از زلزله به تعداد ۲۶ فقره با سقف فردي۵۰۰ میلیون ریال به همراه ۱۲۰ میلیون ریال وام بلاعوض جمعا به مبلغ ۶۲۰ میلیون ریال و جمع کل ۱۶ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ريال را از دیگر خدمات بنیاد در سال جاری ذکر کرد و گفت : بخش بیرم و روستاهای آن نیزاز این خدمات برخوردارند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان اعطای تسهيلات معیشتی احداثی ناشی از زلزله به تعداد ۲۶ فقره با سقف فردي ۱۵۰ میلیون ریال به همراه ۵۰ میلیون ریال وام بلاعوض و جمع کل ۵۲۰۰ میلیون ريال را نیز از دیگر خدمات به اقشار آسیب پذیر دراین شهرستان ذکر کرد .

وی از صدور پروانه ساختمان به عنوان دیگر خدمات بنیاد نام برد و گفت: صدور ۱۱۶۷ فقره پروانه ساخت روستایی با نظارت ناظرین فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان و با متراژ کل ۱۱۲ هزار و ۵۰ مترمربع و صدور ۵۲۲ فقره کارت بیمه ساختمانی دریافت کنندگان تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از دیگر خدمات بنیاد مسکن است .

برومند واگذاری زمین را از جمله اقدامات قابل توجه بنیاد مسکن در لارستان ذکر کرد و با بیان اینکه  بخش بیرم و روستاهای آن نیز از این خدمات برخوردارند گفت: بنیاد مسکن در سال جاری مبادرت به واگذاری ۶۰۴ قطعه زمین و همچنین تملک ۲۵ هکتار زمین در حریم روستاها کرده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین