پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ظرفیت بستری یکی از بخش‌های کرونایی بیمارستان گراش تکمیل شد

رییس بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش گفت شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان رو به افزایش است، به گونه‌ای که ظرفیت بستری یکی از بخش‌های کرونایی این…

رییس بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش گفت شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان رو به افزایش است، به گونه‌ای که ظرفیت بستری یکی از بخش‌های کرونایی این بیمارستان تکمیل و بستری اینگونه بیماران در بخش دوم کرونایی این مرکز درمانی آغاز شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، محمد دادفر، اظهار داشت: یکی از بخش‌های کرونایی بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش با بستری شدن ۲۰ نفر که وضعیت چهار نفر از آنها نیز وخیم است، تکمیل شده و از ظهر (پنجم اسفند ۹۹) بستری در بخش دوم کرونایی نیز آغاز شده است.

وی افزود: روند بستری مبتلایان به کرونا همچنان در حال افزایش است و این موضوع شرایط منطقه را در وضعیتی بحرانی قرار خواهد داد.

دادفر اضافه کرد: نشست اضطراری کرونایی صبح امروز( سه‌شنبه) در بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش با هدف آمادگی هر چه بیشتر این مرکز برای مقابله بهتر با پیک‌های احتمالی در روزها و هفته‌های آینده، برگزار شد و شرایط در ابعاد مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

وی، با بیان اینکه تمام تجهیزات و امکانات درمانی در این مرکز آموزشی برای کمک به روند بهبود و درمان بیماران کرونایی فراهم است، گفت: تامین امکانات اگرچه وظیفه و رسالت کادر درمان برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان است اما هیچ گونه تضمینی برای بهبود بیماران کرونایی و مبتلایان به این ویروس مرگبار وجود ندارد و به همین سبب خواستار توجه بیش از پیش مردم این شهرستان و سایر شهرهای جنوبی استان فارس نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در سطح ملی، استانی و شهرستانی هستیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین