پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 27

 آغاز واکسیناسیون کادر بهداشت در لارستان

کار واکسیناسیون کادر بهداشت در لارستان آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لاستان، واکسیناسیون کرونا در لارستان و…

کار واکسیناسیون کادر بهداشت در لارستان آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لاستان، واکسیناسیون کرونا در لارستان و برای کادر درمان همزمان با سراسر کشور وبرای ۱۵ نفر از نیروهای کادر درمان در بیمارستان امام رضا (ع) لار انجام شد و پس از آن نیز برای ۱۱۵ نفر دیگر واکسن کرونا به لارستان رسیده است.

در ادامه واکسیناسیون سراسری کرونا در کشور و به تبع آن در لارستان، پس از واکسینه شدن تعدادی از کادر درمانی مجموعه، سه شنبه ۱۲ اسفند ماه ۹۹ انجام واکسیناسیون برای کادر بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز آغاز شد.

در این برنامه که در مرکز شبانه روزی خدمات جامع سلامت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) انجام شد، به ده تن از پزشکان و نمونه گیران مجموعه بهداشتی دانشکده واکسن کرونا (اسپوتنیک وی) تزریق شد.

گفتنی است کادر بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان همچون سایر کارکنان و مدافعان سلامت، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در واحد های مختلف از جمله نمونه گیری تست کرونا و سایر معاینات لازم، از نزدیک با بیماران و مبتلایان به کووید۱۹ در ارتباط بوده اند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین