جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

نمایندگی شهرک صنعتی در اوز مستقر شد

فرماندار شهرستان اوز از استقرار نمایندگی شهرک صنعتی در اوز خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، علی اصغر علی پور با اشاره به اینکه شهرک‌ها…

فرماندار شهرستان اوز از استقرار نمایندگی شهرک صنعتی در اوز خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، علی اصغر علی پور با اشاره به اینکه شهرک‌ها و نواحی صنعتی از ارکان اصلی در مسیر دستیابی به اقتصاد بدون نفت هستند، اظهار داشت: نواحی صنعتی می‌توانند در تحقق حداکثری شعار رونق تولید، نقش بسزایی داشته باشند.

وی افزود: فلسفه وجودی شرکت شهر کهای صنعتی، خدمت به سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی است و امیدوارم در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نشود.

علی پور با اشاره به اقدامات مستمر در استقرار نمایندگی در شهرستان اوز تصریح کرد: خوشبختانه با موافقت مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس، رییس صمت شهرستان با حفظ سمت وظیفه سرپرستی نمایندگی را برعهده گرفته است.

فرماندار اوز با بیان اینکه تمامی خدمات در حال حاضر در شهرستان انجام می گیرد،اضافه کرد: تمامی پرونده های حوزه شهرک صنعتی از لارستان به اوز ارجاع شده و امیدوار می رود زمینه های توسعه و تعالی شهرستان روز به روز شتاب بیشتری به خود گیرد.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “نمایندگی شهرک صنعتی در اوز مستقر شد”

  1. بستکی کارمند گفت:

    خوشحالم که در شهرستان نو پای اوز ارام ارام همه ادارات ونهادهای دولتی مستقر میشوند اینشالله که شهرستان اوز به همه حقوق قانونی خودش برسد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین