دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ورودی دارالرحمه لار مسدود است/برگزاری چهارشنبه سوری ممنوع/منع تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد/برگ تردد سفر نمیدهیم

ستاد مقابله با کرونای لارستان با صدور اطلاعیه شماره محدودیت‌های جدید را اعلام کرد. به گزارش میلاد لارستان، در اطلاعیه شماره ۶۰ ستاد کرونای لارستان آمده است: ضمن تبریک اعیاد…

ستاد مقابله با کرونای لارستان با صدور اطلاعیه شماره محدودیت‌های جدید را اعلام کرد.

به گزارش میلاد لارستان، در اطلاعیه شماره ۶۰ ستاد کرونای لارستان آمده است:

ضمن تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه، سال نو و تشكر از همكاري آحاد مردم شريف منطقه لارستان بزرگ در رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي؛ در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی مدیریت و پیشگیری ویروس کرونا و طرح جامع مديريت هوشمند محدوديت ها، با توجه به در پیش بودن عید سعید نوروز و مراسم پاياني سال به‌ويژه چهارشنبه‌سوري، موارد زیر برای رعايت كامل به استحضار می‌رسانیم، امید است با همکاری و مشارکت آحاد مردم شریف شاهد کاهش شيوع و نابودي بیماری منحوس کرونا باشیم:

* تجمع و تشكيل جمع و دورهمي در برگزاري چهارشنبه سوري ممنوع و در صورت مشاهده با هنجارشكنان و متخلفين برخورد قانوني خواهد شد.

* اجراي منع تردد شبانه كما في‌السابق ادامه دارد و از ساعت ٢٢ تا ٣ بامداد در شهر لار اجراء كه درصورت عدم رعايت، هر خودرو مبلغ ٢٠٠هزار تومان جريمه مي‌گردد. (كنترل منع تردد توسط نيروهاي محترم پليس و دوربين‌هاي هوشمند سطح شهر انجام خواهد شد)

* با توجه به وضعيت شكننده بيماري و در جهت كنترل موارد ياد شده، بويژه جلوگيري از تجمع در روز پنج‌شنبه و جمعه پيش رو (لحظه تحويل سال نو) ورود به دارالرحمه ممنوع و مبادي ورودي مسدود و با حضور نيروهاي انتظامي كنترل خواهد شد.

* ستاد تسهيلات سفر و ادارات خدمات‌رسان بويژه شهرداري‌ها در ايام تعطيلات نوروزي هيچگونه تسهيلات و خدماتي ارائه نخواهند كرد و ضمن تعطيلي بوستان‌ها و پارك‌ها، نصب چادر ممنوع و همچنين مهمانسراها و خوابگاه‌هاي متعلق به ادارات و شركت‌ها مجاز به پذيرش مهمان نيستند و اينگونه مكانها تعطيل خواهند بود.

یادآور می‌شود که با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان‌های همجوار، ضمن توصیه اکید مسئولین بهداشتی به عدم انجام سفر، اعلام می‌گردد که اين ستاد تا پایان تعطیلات نوروز هیچ برگ ترددی جهت مسافرت و یا مراجعه به شهرهای ساحلی کشور و شهر شیراز صادر نخواهد کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین