یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هشدار امنیتی پلیس فتا لارستان در خصوص تبلیغات اتخاباتی

پلیس فتا لارستان در خصوص تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا اطلاعیه ای صادر نموده و در آن هشدارهای امنیتی لازم را گوشزد نموده است. به گزارش میلادلارستان…

پلیس فتا لارستان در خصوص تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا اطلاعیه ای صادر نموده و در آن هشدارهای امنیتی لازم را گوشزد نموده است. به گزارش میلادلارستان در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات در شهرستان لارستان و داغ شدن تنور انتخابات بسیاری از کاندیدهای محترم جهت اطلاع رسانی و تبلیغات از شبکه‌های اجتماعی غیر رسمی استفاده می کنند.

در همین راستا با بررسی‌ و تحلیل های فنی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا از نامزدهای محترم درخواست میشود که در برنامه های اجتماعی غیر رسمی مانند اینستاگرام از بارگزاری پستهای مربوط به نامزدها خودداری کنند چرا که بعضا افرادی با تحلیل های مغرضانه باعث هنجار شکنی و هتک حرمت وانجام اعمال مجرمانه در مورد فرد خاصی میشوند که با توجه به فضای باز برنامه اینستاگرام ممکن است تاثیر منفی بروی فعالیت نامزدهای انتخاباتی گذاشته و نتیجه عکس شامل حال نامزدها گردد.

لذا از مدیران برنامه نامزدها تقاضا میشود جهت انجام فعالیت تبلیغاتی از ایجاد گروه در برنامه‌های داخلی اجتماعی که قابلیت پیگیری داشته باشد استفاده نمایند تا در سایه ایجاد امنیت و فضایی مطلوب و با نشاط در فضای مجازی توسط پلیس فتا داوطلبان محترم بتوانند فعالیتهای خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

رئیس پلیس فتا شهرستان لارستان سروان کهدویی

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین