سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

جویم قرنطینه می‌شود/تایید 2 مورد کرونای انگلیسی در جویم

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته ۷۵ درصد تست های کرونای جویم مثبت بوده است، گفت: تاکنون ۲ مورد مبتلا به کرونای انگلیسی…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته ۷۵ درصد تست های کرونای جویم مثبت بوده است، گفت: تاکنون ۲ مورد مبتلا به کرونای انگلیسی در جویم شناسایی شده اند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه معاون بهداشت دانشکده با اشاره به وضعیت بخش جویم اظهارداشت: در ۴۸ ساعت گذشته ۴۰ تست کرونا در جویم گرفته شده که ۳۰ تست آن مثبت بوده و این یعنی ۷۵درصد نمونه ها مثبت است.

وی با اشاره به پیش بینی وضعیت شکننده جویم افزود: همانطور که در اخبار قبل گفته شد، با توجه به گزارش های رسیده احتمال میرفت که در جویم تعداد مبتلایان به کرونا جهش یافته انگلیسی افزایش یابد.

دکتر یگانه تصریح کرد: با توجه به اینکه علایم غالب مبتلایان به کرونا در جویم علایم گوارشی و سایر علایم مربوط به کرونا جهش یافته بوده، همکاران به ابتلای بیماران به این نوع از ویروس مشکوک شده و دو تن از موارد مثبت را مورد تست کرونا انگلیسی قرار دادند که متاسفانه هر دو نفر مثبت شدند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: این دو مورد بصورت پایلوت و آزمایشی مورد تست کرونای جهش یافته قرار گرفته اند و با این حساب و با توجه به علایم مشابه موارد مثبت، احتمالا همه موارد مثبت کرونا در جویم از نوع جهش یافته هستند.

وی با اشاره به هماهنگی با مسیولان بخش جویم، شهرستان و استانداری خاطر نشان کرد: جویم باید قرنطینه و تمهیدات لازم برای قرنطینه آن در اسرع وقت انجام شده و از هرگونه رفت و آمد به بیرون و داخل جلوگیری شود.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه شهرهایی از جمله بنارویه نیز باید با توجه به نزدیکی به جویم کاملا مراقب باشند افزود: *به هیچ عنوان نباید* مراسم عروسی و یا اعیاد مختلف در جویم برگزار شود و طبق صحبت با امام جمعه، فردا نماز جمعه نیز برگزار نمی‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین