جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 15 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

هشدار پلیس فتا لارستان به کلاهبرداری تلفنی از رانندگان تاکسی و اسنپ

پلیس فتا لارستان در خصوص کلاهبرداری تلفنی از رانندگان تاکسی و اسنپ هشدار داد. به گزارش میلادلارستان در اطلاعیه ای که به همین منظور منتشر شده آمده است:  اخیرا افرادی ناشناس…

پلیس فتا لارستان در خصوص کلاهبرداری تلفنی از رانندگان تاکسی و اسنپ هشدار داد. به گزارش میلادلارستان در اطلاعیه ای که به همین منظور منتشر شده آمده است:  اخیرا افرادی ناشناس با شماره های مختلف با شهروندان و بخصوص رانندگان تاکسی های درون و برون شهری و رانندگان اسنپ تماس گرفته و با ترفندهای برنده شدن در قرعه کشی و یا بعضا معرفی خود به عنوان رئیس یا کارمندان ادارات شهر ،دادسرا و نیروهای نظامی و انتظامی  بیان میدارند جهت انجام ماموریت نیاز به خودرو داشته و از سوی دیگر چون کرایه باید از طریق اداره واریز شود  دریافت کد پیگیری از عابر بانک را از رانندگان خواستار می شوند.

لذا بر همین اساس با ترفندهای خاص و مهندسی اجتماعی ماهرانه از رانندگان تقاضا میکنند که جلوی دستگاه عابر بانک رفته ودرخواست اعلام موجودی کرده و پس از مشخص شدن مقدار موجودی توسط کلاهبردار درخواست وارد نمودن کد پیگیری از سوی راننده می شوند و  راننده با وارد نمودن کد پیگری در واقع اقدام به انتقال وجه به حساب کلاهبردار مینماید.

لذا از کلیه شهروندان بخصوص رانندگان محترم تاکسی و اسنپ خواهشمندیم تحت هیچ شرایطی با تماس اینگونه افراد به عابر بانک مراجعه ننمایند و اطلاعات حساب خود را در اختیار هیچ کس قرار ندهند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۹:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین