شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

هشدار نسبت به شگرد جدید کلاهبردارن در بیمارستان‌های استان فارس

مدیرحراست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با اشاره به مشاهده مواردی در خصوص شگرد جدید کلاهبرداران در بیمارستان‌های این استان هشدار داد. دکتر پژمان نعمت الهی در…

مدیرحراست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با اشاره به مشاهده مواردی در خصوص شگرد جدید کلاهبرداران در بیمارستان‌های این استان هشدار داد.

دکتر پژمان نعمت الهی در این‌ باره اظهار کرد: بر اساس گزارش های دریافتی، فرد یا افرادی ضمن تماس با همراهان بیمار، خود را پزشک معالج معرفی کرده و از همراهان بیمار می خواهند که برای معالجه، مبلغی را به حساب شخصی فرد واریز کنند.

او با بیان اینکه تمامی پرداخت ها در بیمارستان ها از طریق واحد حسابداری انجام می شود، افزود: برای پیشگیری از وقوع چنین جرایمی لازم است که بیماران و همراهان آنها از واریز وجه به حساب شخصی افراد خودداری کنند.

مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به شگرد جدید کلاهبرداری در بیمارستان ها، به بیماران و همراهان آنان هشدار داد تا فریب ترفندهای مختلف افراد سودجو را نخورند و در صورت برخورد با چنین تماس و پیشنهادی، موضوع را به حراست بیمارستان اطلاع دهند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین