پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اندر احوال داستان دنباله دار جاده مرگ “جویم- فرشته جان”؛ قابل توجه وزیر، نماینده و مدیرکل راه

ساماندهی جاده جویم- فرشته جان که یکی دیگر از جاده های مرگ در منطقه لارستان لقب گرفته به عنوان یکی از آرزوهای دیرینه مردم جویم می باشد. به گزارش شهروند…

ساماندهی جاده جویم- فرشته جان که یکی دیگر از جاده های مرگ در منطقه لارستان لقب گرفته به عنوان یکی از آرزوهای دیرینه مردم جویم می باشد. به گزارش شهروند خبرنگار میلاد لارستان  مردم شهر و بخش جویم نیز همانند دیگر هموطنان مطالباتی از مسئولین دارند و با توجه به قدمت و دیرینه این بخش کهن تاکنون آنگونه که باید به مطالبات اهالی این خطه رسیدگی نشده است.

یکی از دغدغه های اصلی مردم شهر جویم در کنار سایر مشکلات(نبود بیمارستان مجهز-ارتقای سیاسی-اشتغال جوانان-مشکلات اسناد اراضی-مسکن و..) که طی روزها و ماه های آخر به یک معضل تبدیل شده عدم ساماندهی جاده جویم-فرشته جان موسوم به جاده مرگ می باشد که تنها حدود ۶ کیلومتر می باشد.

متاسفانه بارها و به دفعات مکرر،جمعی از شهروندان به ادارات مختلف مراجعه نموده اند تا این مشکل برطرف گردد اما تاکنون این امر محقق نگردیده و مسئولین مربوطه به قولی شهروندان را دنبال نخود سیاه می فرستند،طوری که هرروز یک بهانه ای جهت این جاده پردغدغه می تراشند.

یک روز مسئله دهقانان و رضایت آنان،روز دیگر نبود تجهیزات، ماشین آلات و کمبود اعتبار تا این اواخر که مسئله میراث فرهنگی و وجود تپه باستانی در این مسیر مطرح گردیده است و به نوعی آب پاکی ریختن روی دست شهروندان است.  روی سخن با مسئولینی است که می توانند این مشکل را حل کنند اما تعلل می ورزند و دلیلش را نمی دانیم.

همه ما مشکلات اقتصادی و شرایط کنونی کشور را می دانیم اما این دلیل نمی شود که به بهانه های مختلف با جان مردم بازی شود و سالانه شاهد تلفات جانی و مالی در این مسیر باشیم.

داستان دنباله دار جاده مرگ را باید به سرفصل آخر رساند تا  این دغدغه دیرینه تمام شود و باور کنیم هنوز هستند مسئولینی که خدمت به مردم را اصل اول زندگی خود می دانند.

رونوشت به مهندس اسلامی  وزیر محترم راه و شهرسازی، مهندس حسین زاده نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، مهندس شبانی  مدیر کل راه و شهرسازی لارستان و مسئولین محترمی که بارها فرموده اید ما خادم مردم هستیم،

آرزو جهان پیما

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اندر احوال داستان دنباله دار جاده مرگ “جویم- فرشته جان”؛ قابل توجه وزیر، نماینده و مدیرکل راه”

  1. لاری گفت:

    مسولین لارستان هنوز اندر خم یک کو چه اند حق لارستان بویژه حق جویم ضایع شده و مسولین لارستان فقط به فکر خو یشند نه دنبال حقوق حقه مردم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین