شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تمدید محدودیت‌های کرونایی در فارس تا ۱۰ اردیبهشت

محدودیت‌های هوشمند کرونایی در استان فارس تا ١٠ اردیبهشت ماه جاری تمدید شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت…

محدودیت‌های هوشمند کرونایی در استان فارس تا ١٠ اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای فارس گفت: محدودیت‌های هوشمند کرونایی در استان در بخش‌های مختلف صنفی، تردد خودرویی، آموزش، دور کاری ادارت، مراسم و برنامه‌های فرهنگی این استان به مدت یک هفته تا ١٠ اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.

عبدالرضا قاسم پور افزود: بانک‌ها و دستگاه‌های اقتصاد‌ی در شرایط موج چهارم کرونا با توجه به همکاری اصناف و تعطیلی مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار از هرگونه اقدام اجرایی علیه اصناف و بنگاه‌های اقتصاد‌ی خود داری کنند.

وی تصریح کرد: تشدید برخورد با برپاکنندگان مراسم ختم و عروسی و سایر تجمعات، کنترل مسافران خارجی و قرنطینه کرونا مثبت‌ها و کاهش ساعت فعالیت برخی مشاغل از امروز شنبه اعمال می‌شود.

جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای فارس تاکید کرد: تجمع مقابل واحد صنفی مجاز فعالیت که در گروه یک مشاغل قرار دارند در صورت رعایت نکردنمنجر به تعطیلی آن واحد خواهد شد.

قاسم پور ادامه داد: محدودیت‌های دو هفته گذشته تا کنون اثر گذار بوده و آمار مراجعان به مراکز درمانی و بهداشتی استان با روند کاهشی مواجه شده، اما همچنان آمار بستری‌ها بالاست و ضریب اشغال تخت‌های عاد‌ی کرونایی بیش از ٩٠ درصد و تخت‌های ویژه بیش از ٧٠ درصد است.

وی گفت: درصد مثبت شدن تست‌ها به حدود ٣٠ درصد رسیده و در حال حاضر ٢٦ شهرستان استان در وضعیت قرمز، ٨ شهرستان در وضعیت نارنجی و دو شهرستان در وضعیت زرد قرار د ارند.

جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای فارس خاطرنشان کرد: آمار تردد خودرو‌ها در استان بالا است و روزانه بیش از ٥ هزار خودرو در سطح شهر‌ها تردد می‌کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۳:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین