جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اختصاص بودجه محرومیت‌زدایی به لارستان، خنج، گراش و اوز

با پیگیری حسین حسین‌زاده، بیشترین بودجه محرومیت‌زدایی به لارستان، خنج، گراش و اوز اختصاص یافت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم، یکی از رویکردهادی…

با پیگیری حسین حسین‌زاده، بیشترین بودجه محرومیت‌زدایی به لارستان، خنج، گراش و اوز اختصاص یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم، یکی از رویکردهادی مجلس جدید در بودجه سال ۱۴۰۰ توجه به موضوع محرومیت‌زدایی بود؛ موضوعی که بارها مورد تاکید رئیس مجلس قرار گرفت و بودجه سال جدید با رویکرد محرومیت‌زدایی، عدالت و شفافیت بسته شد.

از این رو مهندس حسین‌زاده به هنگام بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس تمام تلاش خود را به کار گرفت تا بودجه مناسبی برای محرومیت‌زدایی از حوزه انتخابیه جذب کند.

او می‌گوید: توسعه متوازن حوزه انتخابیه نیازمند توجه جدی به مناطق محروم و روستاهاست. طبق کارشناسی‌های انجام شده و سفرهای متعددی که به شهرها و روستاها داشتم، مردم منطقه از محرومیت‌های متعددی رنج می‌برند که نیازمند توجه جدی است. بنابراین در زمان تدوین و بررسی بودجه و با توجه به تاکید مجلس به محرومیت‌زدایی در بودجه، تمام تلاش خود را به کار بستم تا بودجه مناسبی برای محرومیت‌زدایی جذب کنم.

مهندس حسین‌زاده می‌افزاید: اگر می‌خواهیم روستاهایمان از حضو جوانان خالی نشود و کار و کاسبی در آنجا رونق داشته باشد، مردم باید آب، راه و زیرساخت‌های مناسب در اختیار داشته باشند. اگر نیازهای اساسی مردم روستاها و مناطق محروم رفع شود، امید به آبادانی و پیشرفت منطقه است.

بنابراین پس از پیگیری‌های مستمر مهندس حسین‌زاده، بیشترین میزان اعتبار برای محرومیت‌زدایی به حوزه انتخابیه (شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز) اختصاص یافت.

گفتنی است این رقم نسبت به بودجه سال گذشته نیز افزایش چشمگیری پیدا کرده و امید است با این اقدام و تلاش مدیران استان و منطقه، بخشی از محرومیت‌های منطقه رفع شود.

حسین‌زاده خاطرنشان می‌کند: یک تیم کارشناسی زیرنظر بنده و با حضور مدیران حوزه انتخابیه تشکیل خواهد شد و ضمن احصای محرومیت‌ها و اولویت‌بندی آن‌ها، تلاش می‌شود تا پایان سال اقدامات مهمی در راستای محرومیت‌زدایی به ویژه در روستاها انجام بگیرد. گزارش اقدامات انجام شده در این زمینه نیز به منظور شفافیت خدمت مردم شریف و بزرگوار منطقه ارائه خواهد شد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در این راستا از همکاری اعضای کمیسیون تلفیق و مجمع نمایندگان استان فارس به خصوص آقای رحیم زارع سخنگوی این کمیسیون و نماینده مردم آباده نیز تقدیر و تشکر کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۷:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اختصاص بودجه محرومیت‌زدایی به لارستان، خنج، گراش و اوز”

  1. شهروند گفت:

    تشکر و درود بر جناب آقای حسین زاده نماینده محترم مردم محور

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین