چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

پیگیری خرابی نازل های جایگاه جنب بازار امام(ره) شهر لار+تصاویر

بنا به انتقاد شهروندان درخصوص خرابی نازل های جایگاه جنب بازار امام(ره) شهر لار، این موضوع از سوی خبرنگار میلاد لارستان مورد پیگیری قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان، در…

بنا به انتقاد شهروندان درخصوص خرابی نازل های جایگاه جنب بازار امام(ره) شهر لار، این موضوع از سوی خبرنگار میلاد لارستان مورد پیگیری قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان، در پی ارسال متن و تصاویری از سوی شهروندان مبنی بر خرابی تعدادی از نازل های بنزین جایگاه جنب بازار امام(ره) و صف طولانی خودروها برای دریافت بنزین و همچنین عدم نصب دستگاههای نو موجود در این جایگاه، موضوع از سوی خبرنگار میلاد لارستان با رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی لارستان در میان گذاشته شد.

 

مسعود حسنیان رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی لارستان در این خصوص گفت: مالک جایگاه “پتراز” جایگاه جنب شرکت نفت، پالایشگاه شیراز است و در چند نوبت تدکر کتبی جهت تعمیرات اساسی برای این جایگاه ارسال شده ولی متاسفانه علی رغم خرید اکثر تجهیزات جایگاه جهت نوسازی اساسی در جایگاه، به علت تغییرات و افزایش ناگهانی قیمتها این جایگاه تاکنون نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.

وی ضمن تایید خواسته به حق مردم لارستان، افزود: مجددا پیگیری و تذکر کتبی به جایگاه داده خواهد شد و در صورت عدم تعمیرات اساسی و زیباسازی جایگاه، قطعا جایگاه جهت پاسخگویی و جریمه نقدی به کمیته تخلفات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارجاع خواهد شد.

حسنیان اضافه کرد: امید است با پیگیری مجدد شرکت نفت، این جایگاه بتواند خدماتی شایسته و در حد مردم شریف و بافرهنگ لارستان بزرگ ارائه دهد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیگیری خرابی نازل های جایگاه جنب بازار امام(ره) شهر لار+تصاویر”

  1. ناشناس گفت:

    این هم از مزایای زیر نطر شیراز بودن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین