یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

لارستان بر بام كنكور فارس ايستاد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش پرورش لارستان گفت: لارستان در کنکور سراسری سال ۹۹ در سه شاخص “درصد قبولی”، “میانگین نمره شرکت‌کنندگان” و “رتبه‌های زیر ۳ هزار کشوری” در…

معاون مدیر کل و مدیر آموزش پرورش لارستان گفت: لارستان در کنکور سراسری سال ۹۹ در سه شاخص “درصد قبولی”، “میانگین نمره شرکت‌کنندگان” و “رتبه‌های زیر ۳ هزار کشوری” در استان فارس مقام نخست را از آن خود کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان مهدی اسماعیلی در این خصوص گفت:پیرو اطلاعات و آمار دریافتی از پایگاه سازمان سنجش و اداره کل آموزش و پرورش فارس، لارستان در درصد قبولی داوطلبان کنکور در سال ۹۹ رتبه اول استان را کسب کرده این در حالی است که در کنکور ۹۸ رتبه لارستان در بین شهرستان‌های فارس ۳ بوده است.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: در شاخص میانگین نمره شرکت‌کنندگان بر اساس تراز، لارستان رتبه نخست فارس را کسب کرده که نسبت به رتبه کنکور ۹۸ که چهارم بوده ارتقا ۳ پله‌ای داشته است.

اسماعیلی با بیان اینکه لارستان در رتبه‌های زیر ۳ هزار کشوری رتبه نخست استان را در کنکور ۹۹ کسب کرده است، عنوان کرد: کنکور ۹۸ رتبه لارستان در این زمینه پنجم بوده که می‌توان گفت پیشرفت قابل توجهی در این شاخص داشته است.

مدیر آموزش و پرورش لارستان در توضیح دلایل درخشش دانش‌آموزان لارستان در کنکور ۹۹، گفت: تشکیل اتاق فکر کنکور سراسری با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران کنکور، برگزیدگان آزمون سراسری و نخبگان لاری در سراسر کشور برای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی منسجم یکی از دلایل این موفقیت است.

اسماعیلی ایجاد کمپ‌های مطالعاتی متمرکز در مدارس، حمایت از دانش‌آموزان مستعد و توانمند در حوزه تامین منابع و کتب درسی، مشاوره تحصیلی و انگیزشی، ایجاد ارتباط برگزیدگان آزمون سراسری ادوار گذشته و نخبگان با دانش‌آموزان سال دوازدهم را از دیگر دلایل این موفقیت عنوان کرد.

وی همچنین ضمن تشکر و سپاسگزاری از معاونین و کارشناسان آموزش متوسطه از تمامی دبیران ، مدیران و مشاورین که در این موفقیت نقش مهمی داشته اند قدردانی کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۷:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “لارستان بر بام كنكور فارس ايستاد”

  1. سهیلا گفت:

    همه شهرهای دیگه فهمیدن درس خوندن به درد لای جرز دیوارم نمیخوره به جز لاری‌ها…

  2. ناشناس گفت:

    گشتن ببینن کدوم رتبه لار بالاتر هست اونو اعلام کردن، اگه راست میگید رتبه های زیر ۲۰۰۰ رو بگید زیر ۱۰۰۰ رو بگید ببینید اونجا رتبه چندم هستین؟
    علاوه بر این همه چیز کنکور نیست، همه این نتایج از کلاس های خصوصی بوده و دبیران در مدارس هیچ کاری رو انجام نمیدن و میگن اگه میخواین بیاین کلاس خصوصی
    علاوه بر این کلی هزینه این کلاس ها هست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین