شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

سرمربی تیم کشتی آزاد، ساحلی و آلیش بزرگسالان لارستان معرفی شد

رئیس کمیته مربیان هیئت کشتی لارستان گفت: سرمربی تیم کشتی آزاد، ساحلی و آلیش بزرگسالان لارستان انتخاب شد. به گزارش میلاد لارستان، حسن امین پور در گفت و گو با…

رئیس کمیته مربیان هیئت کشتی لارستان گفت: سرمربی تیم کشتی آزاد، ساحلی و آلیش بزرگسالان لارستان انتخاب شد.

به گزارش میلاد لارستان، حسن امین پور در گفت و گو با روابط عمومی هیئت کشتی لارستان با اعلام این خبر اظهار داشت: علی اکبر عسکرپور به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد، ساحلی و آلیش بزرگسالان لارستان به هیئت کشتی شهرستان پیشنهاد و مورد موافقت این هیئت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: علی اکبر عسکرپور از مربیان رسمی فدراسیون کشتی و حدود ۳۰ سال است که در کسوت مربیگری فعالیت می کند و قهرمانان مطرحی را در سطح کشور و آسیا به جامعه کشتی ایران معرفی کرده است.

رئیس کمیته مربیان هیئت کشتی لارستان با اشاره به اینکه مسابقات کشتی آلیش آزاد و ساحلی قهرمانی کشور در خرداد و تیرماه سال جاری برگزار می شود، افزود: سه نفر از کشتی گیران لارستانی را به منظور حضور در رقابت های انتخابی درون اردویی کشتی آلیش آزاد به هیئت کشتی فارس معرفی کردیم و از روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه نیز تمرینات تیم کشتی ساحلی بزرگسالان زیر نظر علی اکبر عسکرپور سرمربی این تیم در فضای باز پیگیری می شود.

امین پور ادامه داد: به زودی با مشورت اعضای کمیته مربیان هیئت کشتی لارستان، سرمربیان تیم های نوجوانان، جوانان و امید لارستان نیز به هیئت کشتی پیشنهاد داده می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۶:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین