جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بازدید سرزده رئیس اورژانس هوایی کشور از اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان

رئیس اورژانس هوایی کشور به صورت سرزده از اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی…

رئیس اورژانس هوایی کشور به صورت سرزده از اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر محمد سرور، رئیس اورژانس هوایی کشور، به وسیله بالگرد جدید اکوریل از بستک به لارستان آمد و از پایگاه اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور دکتر رضایی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، کامکار مسئول اورژانس هوای شهید قائدی و تنی چند مدیران بیمارستان امام رضا(ع) لار انجام شد دکتر سرور اظهار داشت: زمان در انجام ماموریت های اورژانس هوایی از اولویت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اختصاص بالگرد جدید به اورژانس هوایی لارستان گفت: این بالگرد از سریع ترین بالگردهای جهان است و از سرعت آن همین بس که مسافت بستک تا لار را در مدت ۱۰ دقیقه طی کرده ایم.

رئیس اورژانس هوایی کشور تصریح کرد: از این بالگرد در مسابقات ورزشی و هیجانی همچون اسکیت کوهستان برای دنبال کردن ورزشکار و گزارش گرفتن از آن نیز استفاده می شود.

دکتر محمد سرور با اشاره به قابلیت های خلبان این بالگرد اظهار کرد: کاپیتان کشفی از بهترین کاپیتان های کشور است و تاکنون پروازهای بسیار موفقی داشته است.

در این بازدید، دکتر بهزاد رضایی، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز از زحمات و همکاری های دکتر سرور در اختصاص بالگرد جدید به اورژانس هوایی لارستان تشکر کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۳:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین