سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

اختتامیه سیزدهمین سال بیوت قرآنی کانون شهید نصیری لارستان

ختتامیه سیزدهمین سال بیوت قرآنی کانون شهید نصیری لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، محمدابراهیم اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: کانون قرآن شهید نصیری و کانون…

ختتامیه سیزدهمین سال بیوت قرآنی کانون شهید نصیری لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، محمدابراهیم اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: کانون قرآن شهید نصیری و کانون شهید شاکری لارستان حدود سیزده سال قبل، طرحی را به نام بیوت قرآنی با هدف ترویج خانه به خانه تلاوت قرآن پایه‌گذاری کرده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با اشاره به جزئیات این طرح ادامه داد: همه‌ساله در شب‌های ماه مبارک رمضان، یکی از خانواده‌های این کانون قرآنی میزبانی را بر عهده می‌گیرد و با حضور اعضای کانون در منزل فرد به تلاوت جزءخوانی قرآن، بیان نکات قرآنی و مباحث اخلاق و احکام در حدود یک‌ساعت‌ونیم پرداخته می‌شود.

وی اضافه کرد: از زمان شیوع ویروس کووید ۱۹ نحوه برگزاری طرح به گونه‌ای دیگر رقم خورده است که سال گذشته با میزبانی خانواده‌ها به صورت زنده از طریق فضای مجازی و امسال از طریق یک فضای ثابت و مسقف با فاصله‌گذاری فیزیکی و رعایت اصول بهداشتی برگزار شده است.

اخوت با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد شرکت‌کنندگان از قشر نوجوانان و جوانان هستند، افزود: طرح بیوت قرآنی کانون شهید نصیری در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری درباره رونق مجالس خانگی انجام شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب فارس در پایان تصریح کرد: نصف هزینه این مجالس صرف پذیرایی در همان شب و نیم دیگر آن جمع و صرف تهیه اقلام معیشتی و توزیع بین نیازمندان می‌شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۹:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین