سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

چالش های پیش روی شورای ششم شهر لار

انتخابات ششمین دوره شورای شهر لار را در حالی پیش رو داریم که عملکرد و کارکرد ناموفق شورای دوره پنجم باعث کاهش اعتماد و نارضایتی مردمی شده که با امید…

انتخابات ششمین دوره شورای شهر لار را در حالی پیش رو داریم که عملکرد و کارکرد ناموفق شورای دوره پنجم باعث کاهش اعتماد و نارضایتی مردمی شده که با امید و آرزو به آنها دل بسته بودند. حال بعد از گذر ۵ دوره از عمر حدود ۲۰ ساله فعالیت شورای شهر لار به نظر می رسد مردم رضایت آنچنانی نداشته و چالش های پیش رو در آخرین دوره در شهر لار باعث گردید این اعتماد متزلزل شده و نارضایتی شدیدی به وجود آید.

این مهم رسالت سنگین اعضای دوره ششم را صدچندان کرده و بایستی در کنار فعالیت های نظارتی و کارکردی این اعتماد و باور از دست رفته را ترمیم نموده و خلٲهای پیش رو را مرتفع و مشکلات را به حداقل برسانند.

در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ بایستی مردم برای  ششمین نوبت افرادی را راهی صحن این شورا نمایند تا به نحو شایسته بر عمران شهر و توسعه لارستان نظارت کرده و حقی از شهر و شهروندان تضییع نگردد و به عنوان ارگان بالادستی مدیریت شهری به رسالت خود به نحو شایسته عمل نماید.

بدون شک این مهم تنها با شناخت و بررسی اصولی و کارشناسی امکان پذیر است و با توجه به اینکه امسال  ویروس منحوس کرونا  فرصت جلسات عمومی را نیز از بین برده لذا باید دقت نظر بیشتری در حوزه مطالب ارسالی در فضای مجازی صورت گیرد.

انتظار می رود مردم با در نظر گرفتن تمامی زوایای پیدا و پنهان این فرایند نسبت به سابقه و برنامه های کاندیداهای ثبت نامی و متقاضیان صندلی های شورای ششم اقدام نموده تا خدای ناکرده بعد از ۴ سال دیگر که اگر عمری باقی بود احساس ندامت و پشیمانی به آنها دست ندهد و شاهد وقایع و رویداهای توسعه لارستان باشند.

 

یادداشت: محمد مظفری

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۹:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین