شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

نام نویسی 9 هزار نفر در شهرهای جنوب فارس در طرح ملی‌ اقدام مسکن

مدیرکل راه‌وشهرسازی لارستان تعداد کل متقاضیان ثبت‌نام شده را بیش از ۹ هزار نفر در حوزه استحفاظی اداره‌کل راه‌وشهرسازی لارستان اعلام کرد و گفت: بیش از ۳ هزار نفر از…

مدیرکل راه‌وشهرسازی لارستان تعداد کل متقاضیان ثبت‌نام شده را بیش از ۹ هزار نفر در حوزه استحفاظی اداره‌کل راه‌وشهرسازی لارستان اعلام کرد و گفت: بیش از ۳ هزار نفر از افراد ثبت‌نام کننده واجد شرایط شناخته شدند و تاکنون ۲ هزار و ۲۵۲ نفر نیز اقدام به واریز وجه کرده اند.

به گزارش میلاد لارستان، ثبت‌نام مرحله پنجم طرح ملی اقدام مسکن در ۲۴۰ شهر از جمله ۷ شهر آباده، صدرا، گله‌دار، اوز، لامرد، خنج و گراش استان فارس آغاز شده است. در این خصوص حسن شبانی مدیرکل راه‌وشهرسازی لارستان در یک ارتباط تصویری با بخش خبری شبکه استان فارس با بیان اینکه تا پیش از این ثبت‌نام از متقاضیان در ۴ فاز صورت گرفته است، اظهار داشت: در فاز‌های یک، دو و سه در شهرهای لار، خنج، گراش، اوز، لامرد و گله‌دار کار نام‌نویسی از متقاضیان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه در فاز چهارم نیز اقدام به ثبت‌نام از متقاضیان طرح ملی اقدام مسکن در شهرهای جویم، عمادشهر، بیرم، اشکنان، علامرودشت، بنارویه و مُهر شد، افزود: در مجموع در جنوب فارس در ۱۳ شهر در قالب طرح ملی اقدام مسکن از واجدین شرایط نام‌نویسی شدند.

مدیرکل راه‌وشهرسازی لارستان با اذعان به اینکه در فاز پنجم نام‌نویسی از متقاضیان مسکن ملی کار نام‌نویسی در شهرهای گراش، اوز، خنج، لامرد و گله‌دار از ۱۹ خردادماه شروع و به مدت یک هفته ادامه داشت، تصریح کرد: خوشبختانه در شهرهای حوزه استحفاظی اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان از طرح اقدام ملی مسکن استقبال خوبی صورت گرفت.

این مسئول تعداد کل متقاضیان ثبت‌نام شده را بیش از ۹ هزار نفر در حوزه استحفاظی اداره‌کل راه‌وشهرسازی لارستان اعلام کرد و ادامه داد: بیش از ۳ هزار نفر از افراد ثبت‌نام کننده واجد شرایط شناخته شدند و تاکنون ۲ هزار و ۲۵۲ نفر نیز اقدام به واریز وجه کرده اند.

شبانی با اعلام این خبر که متقاضیان فاز چهارم طرح ملی اقدام مسکن در مرحله پایش قرار دارند، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در بحص تأمین زمین برای اجرای این طرح مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حسب ماده یک آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از ساماندهی حمایت و تولید مسکن متقاضیان ثبت‌نام‌کننده می‌بایست دارای چهار شرط باشند، عنوان کرد: این افراد می‌بایست فاقد زمین یا مسکن، ۵ سال حداقل سابقه سکونت در شهر محل تقاضا، عدم استفاده از امکانات دولتی یا نهادهای عمومی غیردولتی مرتبط با تأمین مسکن و متأهل یا سرپرست خانوار باشند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “نام نویسی 9 هزار نفر در شهرهای جنوب فارس در طرح ملی‌ اقدام مسکن”

  1. ناشناس گفت:

    چرا با این همه متقاضی کاری برایشان انجام نمی ذهید بعد می گوید لاارستان خالی از جمعیت شده. منتظرید پول ها را به مرکز یفرستید و…..؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین