شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

حسنی: مسئولیت حُسن اجرای انتخابات در شعبه، با نمایندگان فرماندار است

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه مسئولیت حُسن اجرای انتخابات در شعبه، با نمایندگان فرماندار است، گفت: نمایندگان فرماندار با هر نوع نگرشی؛ بی‌طرفی، امانت‌داری و حق…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه مسئولیت حُسن اجرای انتخابات در شعبه، با نمایندگان فرماندار است، گفت: نمایندگان فرماندار با هر نوع نگرشی؛ بی‌طرفی، امانت‌داری و حق الناس بودن رای مردم را به طور جد نصب العین خود قرار دهند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان لارستان، جلیل حسنی در جلسه توجیهی، آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای، که در محل سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، در سخنانی با تاکید بر اینکه انشاءالله در روز ۲۸ خردادماه انتخاباتی سالم، شکوهمند و قاعده‌مند با مشارکت حداکثری مردم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با شناختی که از نمایندگان فرماندار چه از بعد تعهدی و چه از بعد تخصصی و اعتماد و تجربه داریم، مطمئناً در شعب اخذ رای با مشکلی مواجه نخواهیم شد، اما نمایندگان فرماندار باید به‌روز باشند و تمامی موضوعات، قوانین و دستورالعمل های ستاد انتخابات شهرستان را کلمه به کلمه مطالعه نمایند و آموزش‌های لازم را مجدداً فرا گیرند تا در روز اخذ رای مواجه با اشکالی نشوند.

وی تصریح کرد: اولین مولفه و شاخص‌های که پایه اقتدار ما را درباره موفقیت های شخصی و یا در مورد ملی و بین‌المللی نمایان می‌کند، دانش ما نسبت به آن موضوعی است که چقدر ما بر آن موضوع اشرافیت کامل داشته باشیم، بنابراین هرچه دانش ما به این موضوعات به خصوص بحث انتخابات بیشتر شود، عامل موفقیت ما بیشتر خواهد شد.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: پایه اقتدار یک فرد موفق، دانش آن فرد نسبت به آن موضوع است، پس اگر ما نسبت به بحث انتخابات از صفر تا صد، اطلاعات کافی از قوانین و دستورالعمل های آن داشته باشیم، مطمئنا در روز اخذ رای کارمان با وقفه مواجه نخواهد شد.

معاون استاندار فارس گفت: در روز انتخابات به استناد قانون، جواب قانونی داشته باشید و آنجاست که اقتدار نمایندگان فرماندار مشخص می‌شود، و در این خصوص وقتی اعضا شعب و مردم ببینند که نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای، فرماندار آن حوزه هستند و دارای اختیار تام و تمام و منطبق بر قانون و مسلط به همه زوایا بوده و همه در آن شعبه به وظایف خودشان عمل می کنند، قطعا مردم اعتماد پیدا می کنند.

رییس شورای تامین لارستان اظهار کرد: اگر خدایی نکرده ،خطایی در یک شعبه توسط یکی از اعضای شعبه رخ بدهد، ممکن است خیلی سریع به بیرون از شعبه سرایت پیدا کند، آن وقت است که عواقب امنیتی را در پی دارد، بنابراین افزایش دانش و داشتن اطلاعات حرف اول را میزند.

حسنی با تاکید بر اینکه اقتدار خود را نباید از دست داد، تاکید کرد: نمایندگان فرماندار در کلاس‌های آموزشی کمال استفاده را ببرند و تمامی قوانین و دستورالعمل هایی که از طریق فضای مجازی برای آنها ارسال می‌شود نیز به طور مستمر مطالعه نمایند.
فرماندار ویژه لارستان در ادامه اذعان داشت: نمایندگان فرماندار تعهد نسبت به کار، بی‌طرفی و امانت داری و اینکه رای مردم حق الناس است را در اولویت کاری خود قرار دهند و این موضوعات مهمی است که نبایستی به راحتی از آن گذشت.

وی با بیان اینکه نمایندگان فرماندار قانون را ملاک قرار دهند؛ گفت: هنر یک مدیر این است که باانگیزه و پرتلاش ظاهر شود و اخلاق مداری، رفتار و برخورد مناسب با مردم، خوش‌رفتاری، سعه‌صدر و امانتداری را سرلوحه کار خودش قرار دهد و بتواند تصمیمات قانونی را اجرایی و عملیاتی کند.

او با بیان اینکه در شعب اخذ رای، جوابگو اعضا شعب و مردم، نمایندگان فرماندار هستند، افزود: همه نمایندگان فرماندار مدیریت کنند که در محل شعبه حاشیه ای به وجود نیاید و اگر خدایی نکرده حتی حاشیه ای جزیی هم رخ داد، در همان لحظه سریعاً مدیریت و ساماندهی شود و نباید گسترش یابد، چون نمایندگان فرماندار دارای اختیار تام و تمام از طرف فرمانداری هستند که در چارچوب قانون و بر اساس آن وظایفی که بر عهده آنهاست، فعالیت می کنند.

رییس ستاد انتخابات لارستان تاکید کرد: نمایندگان فرماندار با هیئت های نظارت و بازرسی و غیره تمام تعامل و همکاری داشته باشند و با یک برنامه ریزی و در چارچوبی خاص، ماموریت خود را با سلامت کامل به پایان برسانند.

حسنی بیان کرد: فارغ از اینکه چه کسی انتخاب شود، برگزاری انتخابات قانونمند و قاعده‌مند، همراه با امانتداری و مشارکت حداکثری برای ما مهم است و در این خصوص نمایندگان فرماندار، هر نگرشی که دارند، اما در محل شعبه بی‌طرفی خود را ثابت کنند و له یا علیه کسی موضع نداشته باشند.

وی با بیان اینکه سلامت مردم اولی تر از همه اقدامات اجرایی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است؛ خاطرنشان کرد: ستاد مقابله با کرونا شهرستان با همکاری دانشکده علوم پزشکی لارستان برنامه‌ریزی‌های خوبی را برای روز انتخابات انام داده اند و تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی مدنظر آنهاست و ناظر بهداشتی نیز در روز رای در هر شعبه نظارت کامل دارد.

فرماندار ویژه لارستان در خاتمه بار دیگر تاکید کرد: همه ما مسلمان و ایرانی هستیم که باید نسبت به سرنوشت کشورمان بی تفاوت نباشیم و مشارکت حداکثری را جدی بگیریم و یقین بدانید هیچ راهی بهتر از اینکه مردم در سرنوشت جامعه خودشان مشارکت کنند؛ وجود ندارد و در این خصوص انتخابات بهترین ارزیاب برای مشارکت در جامعه خودمان است و یقین دارم، مردم لارستان بزرگ به دلیل غنای فرهنگی، عرق ملی و اعتقادات دینی و مذهبی که دارند، مشارکت چشمگیری را در روز ۲۸ خرداد رقم خواهند زد.

در ادامه محمد اسماعیل عسکریزاده رئیس دفتر نظارت وبازرسی انتخابات شورای نگهبان لارستان و عبدالرضا معتمد رئیس دفتر هیئت نظارت شوراهای اسلامی شهرهای منطقه لارستان بزرگ نیز به ایراد سخن پرداختند.

در پایان ابراهیم ‌یزدی، ماشاالله ثمری و رامین آروین کارشناسان آموزش ستاد انتخابات شهرستان نیز، آموزش های لازم را به نمایندگان فرماندار ارائه کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۷:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “حسنی: مسئولیت حُسن اجرای انتخابات در شعبه، با نمایندگان فرماندار است”

  1. ناشناس گفت:

    خدا رو شکر که شورای نگهبانی ه موجود داره که تخلف نکنید…

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین