جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 19 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افزوده شدن 2 رسانه به رسانه‌های گراش

پس از پایگاه‌های خبری هفت‌برکه، گراش انقلابی و فداغ نیوز، در روزهای پایانی خرداد، دو رسانه‌ی دیگر نیز از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار گرفتند. به گزارش میلاد لارستان…

پس از پایگاه‌های خبری هفت‌برکه، گراش انقلابی و فداغ نیوز، در روزهای پایانی خرداد، دو رسانه‌ی دیگر نیز از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار گرفتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ با صدور مجوز دو رسانه‌ی گراشنامه و گراش‌نیوز، رسانه‌های مجوزدار گراش به پنج رسانه افزایش یافت.

پس از پایگاه‌های خبری هفت‌برکه، گراش انقلابی و فداغ نیوز، در روزهای پایانی خرداد، دو رسانه‌ی دیگر نیز از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار گرفتند.

گراشنامه تنها رسانه چاپی شهرستان گراش است که از تابستان امسال چاپ می‌شود.

محمد خواجه‌پور، مدیر رسانه‌های هفت‌برکه، گفت: رسانه‌های چاپی با افزایش هزینه‌های چاپ از سویی و از سوی دیگر گسترش شبکه‌های اجتماعی و پایگاه‌های خبری در سال‌های گذشته، به شدت زیر فشار هستند و خیلی از نشریات تعطیل شده است. با همه این، جای خالی یک نشریه چاپی در شهرستان احساس می‌شد.

خواجه‌پور گفت: ماهنامه گراشنامه با صاحب امتیازی مؤسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه، مکمل پایگاه خبری هفت‌برکه خواهد بود و تلاش می‌کنیم در گراشنامه محتوای ماندگار و جذابی ارائه کنیم و رویکرد اصلی ما تحلیلی خواهد بود

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین