چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اصناف لارستان نقش مهمی در مدیریت شیوع کرونا دارند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه کارنامه درخشانی را از اصناف در طول دوره بیماری کرونا شاهد بودیم، گفت: اصناف لارستان نقش مهمی در مدیریت شیوع کرونا…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه کارنامه درخشانی را از اصناف در طول دوره بیماری کرونا شاهد بودیم، گفت: اصناف لارستان نقش مهمی در مدیریت شیوع کرونا دارند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی در جمع رییس و اعضا هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان ضمن تبریک روز اصناف در سخنانی گفت: اصناف منطقه لارستان بزرگ، مهمترین و اثرگذارترین نقش را در مدیریت کرونا داشته‌اند و همکاری آنان موجب شد تا این خطه، در این خصوص موفق عمل کند،که جای تقدیر وتشکر از این عزیزان را دارد.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، اصناف و بازاریان لارستان برای حفظ جان و سلامت خود و دیگران از اسفند ۹۸، هر موقع ستاد مقابله با کرونا شهرستان تصمیمی مبنی بر تعطیلی برخی صنوف را می گرفت، اصناف به صورت خودجوش و داوطلبانه، اِعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها را می پذیرفتند و اجرا می کردند، و این به دلیل فرهنگ والای مردم به خصوص اصناف و بازاریان است.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه کارنامه ی درخشانی از اصناف در طول دوره بیماری کرونا شاهد بودیم، خاطر نشان کرد: با تعطیلی برخی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان، مشکلات زیادی برای اصناف ایجاد شد که امیدواریم با رونق کسب و کار و گشایش در وضعیت اقتصادی جبران گردد.

معاون استاندار فارس ادامه داد: تمام بخش های اقتصادی کشور در مواجهه با بیماری کرونا شرایط بسیار سختی را داشتند و عملا بخش های اقتصادی و تولیدی در همه جای کشور تحت تاثیر این بیماری آسیب دید که شهرستان ما و اصناف نیز از این موضوع مستثنی نبودند.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود از مشارکت خوب مردم در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی کرد و گفت: انتخابات شوراها و ریاست جمهوری همزمان با کشور در لارستان نیز در محیطی آرام همراه با امنیت کامل، آرامش خاطر، سالم و قانونی برگزار شد، که در این راستا همه اقشار و صنوف مختلف مشارکت و یا در اجرا همکاری خوبی داشتند.

وی ضمن تبریک به رییس جمهور منختب ملت ایران تاکید کرد: انشاءالله دولت جدید در سطح کلان؛ نارسایی ها و مشکلات را با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها و مردم مرتفع کنند و خروجی آن باعث شکوفایی اقتصاد، آرامش در بازار، خوب شدن وضعیت معیشتی مردم، رونق کسب و کار، اشتغال و تولید شود و زمینه رشد و توسعه اقتصادی در کشور فراهم گردد.

فرماندار ویژه لارستان همچنین به تمامی منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر منطقه لارستان بزرگ نیز تبریک گفت و افزود: منتخبین جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به گذشته فعال تر باشند و مشکلات و معضلات مردم و شهر را بطور مستمر پیگیری نمایند.

در ادامه احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان و عبدالرسول قدسی رئیس اتاق اصناف لارستان نیز مطالبی را مطرح کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین