یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تولد نوزاد عجول در آمبولانس «کوره»

  مادر اهل روستای کوره از توابع شهرستان اوز در حالی که در مسیر انتقال به بیمارستان بود، نوزاد خود را با کمک تکنسین های اورژانس ۱۱۵ کوره در آمبولانس…

 
مادر اهل روستای کوره از توابع شهرستان اوز در حالی که در مسیر انتقال به بیمارستان بود، نوزاد خود را با کمک تکنسین های اورژانس ۱۱۵ کوره در آمبولانس به دنیا آورد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، محمد صباغی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان درباره جزئیات این ماموریت اظهار کرد: طی تماس تلفنی با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ لارستان و گزارش وضعیت اورژانسی مادر باردار سریعا کارشناسان اورژانس پایگاه جاده ای کوره عازم محل شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس ازحضور آقایان ایمان شهابی و امین عادل پور، از کارشناسان فوریت های پزشکی اورژانس در محل و انجام اقدامات اولیه ی درمانی مناسب، سریعا مادر باردار را به داخل آمبولانس منتقل کردند و با توجه به شروع مراحل زایمان اقدامات حمایتی را جهت زایمان مادر باردار انجام داده که با اقدامات به موقع، نوزاد پسر درآمبولانس به دنیا آمد.

صباغی در پایان گفت: با توجه به تجربه پرسنل و پس ازانجام اقدامات تکمیلی، مادر و نوزاد، صحیح و سالم به زایشگاه بیمارستان امیدوار اوز منتقل شدند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین