شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

65 درصد داوطلبان کنکور در لارستان دختران هستند

مدیر آموزش و پرورش لارستان، گفت: در شهرستان لارستان بالغ بر ۱۸۰۰ داوطلب شرکت کرده اند که ۶۵ درصد آنها دختر و ۳۵ درصد آنها پسر هستند. مهدی اسماعیلی در…

مدیر آموزش و پرورش لارستان، گفت: در شهرستان لارستان بالغ بر ۱۸۰۰ داوطلب شرکت کرده اند که ۶۵ درصد آنها دختر و ۳۵ درصد آنها پسر هستند.

مهدی اسماعیلی در حاشیه برگزاری آزمون سراسری کنکور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در کنکور سراسری که از دیروز ۹ تیرماه ۱۴۰۰ با رشته هنر آغاز شد، تا شنبه ادامه خواهد داشت، گفت: در شهرستان لارستان بالغ بر ۱۸۰۰ داوطلب شرکت کرده اند که ۶۵ درصد آنها دختر و ۳۵ درصد آنها پسر هستند.

وی با بیان اینکه امسال آزمون کنکور در ۴ حوزه امتحانی در شهر لار برگزار می‌شود، افزود: با بازدیدی که مسئولین و نماینده سازمان سنجش از حوزه های لارستان داشته اند بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و نظم موجود ابراز رضایت کامل کردند.

این مسوول با اذعان به اینکه برای داوطلبان کرونایی نیز امکانات لازم را فراهم کردیم، ادامه داد: در روز دوم امتحان یک مورد کرونایی در رشته علوم انسانی داشتیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی، وی نیز در کنکور شرکت کرد.

مدیر آموزش و پرورش لارستان با ابزار خرسندی نسبت به اینکه خوشبختانه مورد بستری بیمارستانی تا الان گزارش نشده است، تصریح کرد: اگر این مورد برای امتحان گزارش شود آمادگی کامل داریم که آزمون را در بیمارستان برای افراد کرونایی نیز برگزار شود.

اسماعیلی اضافه کرد: گزارش ها بصورت روزانه به ما داده می شود و اگر در روزهای آینده موردی گزارش شود امادگی برگزاری کنکور برای افراد کرونایی نیز داریم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۴:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین