جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بالاتر بودن آراء مردم لارستان از میانگین کشوری توجه بیشتر دولت به منطقه را گواهی میدهد

در مقاله‌ روزنامه ۱۷۳۴ میلادلارستان، از حماسه لارستان در انتخاب ریاست‌جمهوری و شورای شهر صحبت شد، اما به‌خاطر عدم دسترسی به اطلاعات، نکاتی باقی ماند که اینک تقدیم خوانندگان می‌شود:…

در مقاله‌ روزنامه ۱۷۳۴ میلادلارستان، از حماسه لارستان در انتخاب ریاست‌جمهوری و شورای شهر صحبت شد، اما به‌خاطر عدم دسترسی به اطلاعات، نکاتی باقی ماند که اینک تقدیم خوانندگان می‌شود:

آراء ریاست‌جمهوری در لارستان، بالاتر از میانگین کشوری. همین‌طوری که عزیزان مطلع هستند، آمار میانگین کشوری در انتخاب ریاست‌جمهوری ۴۸٫۸ درصد بود، اما در لارستان این آمار ۵۲ درصد بود که از میانگین کشوری افزون نشان داد.

 مردم لارستان با آگاهی کامل این انتخابات را انجام دادند، زیرا در بعضی نقاط  و اطراف  کشورهای حاشیه‌ خلیج‌فارس، محل استقرار دشمنان و بعضاً پایگاه آنان است و ایاب ‌و ذهاب مردم منطقه در آن مناطق کم نیست، اما این‌که از نظر سیاسی و فرهنگی تاثیر نپذیرند یا کم تاثیر پذیر باشند حائز کمال اهمیت است و نشان از توجه مردم به مسئولیت سنگین مسائل کشوری دارد.

شایسته ‌است مسئولین امر توجه داشته باشند و با رفع مشکلات عدیده مردم، جبران مافات نمایند.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۶:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بالاتر بودن آراء مردم لارستان از میانگین کشوری توجه بیشتر دولت به منطقه را گواهی میدهد”

  1. مهران گفت:

    بایستی از ظرفیت بوجود آمده کمال بهره را برد……. از دست راستی های دولت محترم ایت الله رئیسی اقای دکتر جلیلی هستند ، لازم است در خصوص تضییع حق لارستان بزرگ و جنوب فارس مبنی بر عدم اجرای مصوبات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاه ای و نیز ادارات کل صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی ؛با ایشان حتما گفتگو نمود و در این باره از ایشان پیگیری مجدانه درخواست کرد/.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین