جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فرماندار گراش خواستار تامین اعتبار برای تکمیل پروژه جاده چَک‌چَک شد

فرماندار گراش خواستار تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه جاده دسترسی چَک چَک شد و گفت: اعتبارات قطره چکانی به هیچ وجه جوابگوی نیاز و اجرای کامل این طرح…

فرماندار گراش خواستار تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه جاده دسترسی چَک چَک شد و گفت: اعتبارات قطره چکانی به هیچ وجه جوابگوی نیاز و اجرای کامل این طرح پس از گذشت حدود ۱۴ سال نیست.

مجید غلام پور در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، خواستار تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه جاده دسترسی چَک چَک پس از گذشت ۱۴ سال از شروع عملیات اجرایی آن شد.

او افزود: این پروژه که کلنگ آن از سال ۱۳۸۷ به زمین زده شد هنوز و پس از این سال ها کمتر از پنج کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.

غلام‌پور بیان کرد: تکمیل و بهره برداری از این پروژه در حقیقت نقطه اتصال بخش مرکزی به بخش های غربی و بسیاری از روستاهای شهرستان گراش است و از خواسته های به‌حق و دغدغه جدی مردم وشهروندان است.

فرماندار گراش گفت: این طرح که حدود ۳۵ کیلومتر طول دارد تاکنون رقمی افزون بر ۴۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده اما طی این مدت نیز فرسایشی شده است.

او یادآور شد: ظرف دو سال اخیر با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تخصیص اعتبار محدودی این پروژه تحرک خوبی به خود گرفت و تاکنون پنج کیلومتر از آن نیز بهره برداری شده اما بدون شک این گونه اعتبارات قطره چکانی به هیچ وجه جوابگوی نیاز و اجرای کامل این طرح پس از گذشت حدود ۱۴ سال نیست.

غلام پور گفت: با بهره برداری از این طرح تحول عظیمی در حوزه مسیرهای ارتباطی شهرستان ایجاد خوهد شد و در حقیقت جزو پروژه های حیاتی و جدی در شهرستان محسوب می شود.

او فزود: با بهره برداری از این طرح مهم عمرانی مسیر شهر گراش با بخش های غربی آن حدود ۱۵ کیلومتر کاهش خواهد یافت و مردم منطقه نیز از جاده امن نیز دسترسی خواهند یافت.

فرماندار گراش همچنین در این دیدار خواستار توجه بیش از پیش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس برای افزایش میزان اعتبارت شهرستان در قالب تملک و دارایی و سرمایه ای شد.

نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز گفت: به طور حتم و از تمامی ظرفیت های قانونی برای حل این دغدغه و خواسته بحق مردم و شهروندان گراش و تخصیص اعتبار لازم برای این پروژه تلاش خواهیم کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین