یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پیگیری برقراری مجدد پروازهاي خارجی در فرودگاه لارستان

  مديرکل فرودگاه لارستان از برنامه ريزي براي افزايش مسيرهاي پروازي با توجه به درخواست مردم منطقه همچنين برقراري مجدد پروازهاي خارجي خبر داد. به گزارش میلاد لارستان، امین اله…

 

مديرکل فرودگاه لارستان از برنامه ريزي براي افزايش مسيرهاي پروازي با توجه به درخواست مردم منطقه همچنين برقراري مجدد پروازهاي خارجي خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، امین اله صولتی در گفت و گو با روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام این خبر عنوان کرد: برنامه آتی این فرودگاه تلاش در جهت افزایش مسیرهای پروازی با توجه به درخواست مردم منطقه، همچنین برقراری مجدد پروازهای خارجی پیش از کرونا با توجه به شرایط و برنامه کشورهای مختلف در وضعیت موجود است.

وی افزود: پیش از شیوع کرونا از فرودگاه لارستان به مقاصد تهران، دبی، شارجه، کویت، قطر و عمان پرواز انجام می شد و اکنون از این فرودگاه پروازهای مسیرهای تهران، دبی و قطر دایر است.

مدیرکل فرودگاه لارستان همچنین از برنامه ریزی برای توسعه ترمینال جدید در صورت تصویب هیات مدیره شرکت فرودگاه ها، بهره برداری از ترمینال کارگو، به روز نگه داشتن سیستم های CNS و استقرار سیستم مدیریت ایمنی خبر داد.

وی همچنین گفت: تکمیل و بهره برداری از ترمینال مسافری جدید به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع  و بهسازی و توسعه اپرون و تاکسی وی اصلی این فرودگاه به صورت بتنی به مساحت ۳۰ هزار و ۳۸ مترمربع از مهمترین اقدامات انجام شده در فرودگاه لارستان در دو سال اخیر به شمار می رود که بهره برداری آنها، افزایش شرکت های هواپیمایی فعال و نیز بالا رفتن تعداد مسافران فرودگاه را به دنبال داشته است.

صولتی افزود: از دیگر اقدامات مهم این فرودگاه می‌توان به اجرای دیوار حفاظتی بتنی اطراف فرودگاه به طول ۴۳۶۲ متر و بهره برداری از مرکز کنترل دوربین های مداربسته در راستای ارتقای سطح امنیت فرودگاه اشاره کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین