شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

آمادگی سپاه ناحیه لارستان برای کمک به واکسیناسیون کرونا

  فرمانده بسیج سپاه ناحیه لارستان گفت: در چارچوب گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان برای کمک به کادر درمان شهرستان در امر واکسیناسیون…

 

فرمانده بسیج سپاه ناحیه لارستان گفت: در چارچوب گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان برای کمک به کادر درمان شهرستان در امر واکسیناسیون کرونا اعلام آمادگی کرد.

به گزارش میلاد لارستان، سرهنگ پاسدار عیسی افسری اظهار داشت: بر این اساس، نیروهای مردمی، جهادی، بسیجی و هیئت‌های مذهبی یک شیفت در امر واکسیناسیون به دانشکده علوم پزشکی لارستان یاری می‌دهند تا در روند واکسیناسیون عموم مردم تسریع شود.

وی تصریح کرد: بسیجیان در هر میدانی که ورود کرده‌اند، انگیزه خود را از خدمت صادقانه به مردم به وضوح نشان داده‌اند و امروز که کشور در حوزه بهداشت و درمان نیاز به کمک دارد بسیجیان تمام‌قد در میدان هستند.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه لارستان با اشاره به این طرح افزود: جهادگران بسیجی که تمایل دارند در این امر مهم همکاری داشته باشند مشخصات خود ( نام و نام‌خانوادگی و شماره تماس) را از طریق پایگاه و یا حوزه بسیج اعلام‌ کنند.

افسری در پایان خاطر نشان کرد: بسیج تا پایان و ریشه‌کنی این ویروس منحوس کمک خواهد کرد و هم بر تمرکز برای پیشگیری از بیماری و هم در امر مهم واکسیناسیون مشارکت دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین