پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 25

فرمانده جدید بسیج ادارات لارستان معرفی شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان؛ فرمانده جدید بسیج ادارات و کارمندی لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان؛ فرمانده جدید بسیج ادارات و کارمندی لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، سرهنگ عیسی افسری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و جمعی از پاسداران و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج ادارات شهرستان، سروان محمد پیرمراد به عنوان فرمانده جدید بسیج ادارات و کارمندی لارستان معرفی شد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه بایستی پاسدار ارزش‌های اسلامی باشیم، گفت: همه برای خدمت به مردم و بخصوص بحث محرومیت زدایی در منطقه از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

جلیل حسنی حضور پاسداران در کنار مردم را آرامش بخش دانست و خاطر نشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، تشکیل سپاه پاسداران، موجبات ثبات در وضعیت کشور و پایداری امنیت را فراهم کرد.

وی عزت نفس، اخلاق مداری، عطوفت و مهربانی را فلسفه وجودی پاسداران بیان کرد و افزود: جابجایی قدرت و جابجایی مدیران یا فرماندهان تنوع بخش است، چرا که فکر، ایده و خلاقیت جدید و تحول مدیریتی برای کار بیشتر به وجود می‌آید.

معاون استاندار فارس در پایان از خدمات چندین ساله سروان پاسدار محمد جعفر مهربانی فرماندهی سابق بسیج ادارات و کارمندی شهرستان تقدیر و برای سروان محمد پیرمراد فرماندهی جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه سرهنگ عیسی افسری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، سروان محمد جعفر مهربانی فرماندهی سابق و محمد پیرمراد فرمانده جدید بسیج ادارات و کارمندی لارستان نیز مطالبی را مطرح کردند.

در پایان حکم انتصاب سروان محمد پیرمراد بعنوان فرمانده جدید بسیج ادارات و کارمندی لارستان به وی تقدیم و از خدمات ارزنده و چندین ساله سروان محمد جعفر مهربانی فرماندهی سابق و همچنین جمعی از اداراتی که با بسیج سازندگی همکاری نموده بودند، تجلیل شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۷:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین