پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس معرفی شد

مصطفی هاشمی، به‌عنوان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس منصوب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از شیراه، مدیریت روابط کار این اداره کل با…

مصطفی هاشمی، به‌عنوان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس منصوب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از شیراه، مدیریت روابط کار این اداره کل با حکم محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس منصوب شد.

در متن حکم شریعتمداری خطاب به مصطفی هاشمی آمده است: نظر به تعهد و دانش مفید جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آورده شده که ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در راهبرد سیاست‌های معطوف به تثبیت فرآیند کسب و کار شناسایی و معرفی فرصت‌های اشتغال و آماده سازی افراد از طریق مهارت آموزی جهت ورود پایدار به بازار کار کشور دارای نقشی ممتاز است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: باتوجه به شرایط دشوار ناشی از تحریم و بیماری کرونا ضرورت دارد نسبت به حفظ امنیت شغلی کارگران، و صیانت از سرمایه‌های انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران، توسعه کارآفرینی، حمایت از شرکت‌های تعاونی، توسعه حوزه‌های رفاه اجتماعی، تعمیق اصل سه جانبه گرایی و رعایت حقوق شهروندی و تعمیق فرهنگ کار اهتمام لازم به‌عمل آورید.

در پایان این حکم آورده شده: از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در انجام وظایف محوله مسالت می‌نمایم.

مصطفی هاشمی پیش از این مدیریت روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس، رییس بازرسی کار استان، سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان سروستان و کارشناس بازرسی کار استان را در کارنامه دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین