جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

45 پروژه در حوزه بهداشت و درمان لارستان، خنج و اوز در حال اجراست

معاون منابع توسعه و منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی لارستان در حال حاضر ۴۵ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با هزینه ۱۶۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان که بصورت…

معاون منابع توسعه و منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی لارستان در حال حاضر ۴۵ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با هزینه ۱۶۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان که بصورت مشارکتی بین دولت و خیرین در حال انجام است.

به گزارش میلاد لارستان، دکتر رامین اقتداری در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن کنفرانس کلینک تخصصی هاشمی‌زاده بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار برگزار شد با بیان اینکه از مهر ماه سال ۹۹ تا کنون ۱۸ پروژه با هزینه ۴۸ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان افتتاح شده است که این میزان بودجه فقط مربوط به هزینه ساخت می شود و هزینه تجهیز پروژه ها جدا از این مبلغ بوده، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۵ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با هزینه ۱۶۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان که بصورت مشارکتی بین دولت و خیرین در حال انجام است.

وی همچنین از انجام مناقصه تکمیل پروژه پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان که با هزینه ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی در حال اجراست، در آینده نزدیک خبر داد و افزود: مناقصه تکمیل استادسرا نیز با هزینه یک و نیم میلیارد به زودی برگزار می‌شود.

معاون منابع توسعه و منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه بعد از راه اندازی دانشکده علوم پزشکی تشمیلات مرکز بهداشت و دانشکده با یکدیگر ادغام شده بود که با پیگیری ها مجددا این تشکیلات جدا شده و ۸۵ ردیف استخدامی برای آن اخذ شده است، تصریح کرد: برای اورژانس پیش بیمارستانی نیز ۳۵ ردیف نیروی انسانی اخذ شده است.

این مسئول با اذعان به اینکه برای شبکه های بهداشت اوز و خنج افزایش تشکیلات از ۳۱ به ۵۸ را داشته ایم، خاطر نشان کرد: جهت اورژانس لار ۳۷ مورد و اورژانس خنج ۲۸ ردیف جدید افزوده شده است.

وی به افزایش ردیف اعضای هیئت علمی از ۲۱ به ۵۳ نفر اشاره کرد و ادامه داد: در فاز استخدامی در سال ۹۷ هیچگونه استخدامی نداشته ایم اما در سال ۹۸ به تعداد ۴۷ مورد استخدام پیمانی و در سال ۹۹ به تعداد ۲۸۳ مورد استخدام پیمانی داشته ایم که البته ۲۱ مورد آن مربوط به سال ۹۸ بوده و در این خصوص در واقع با رشدی حدود ۵۰۰ درصدی نسبت به سال ۹۸ مواجه بوده ایم.

اقتداری با اشاره به اینکه برای اولین بار با کمک معاونت غذا و دارو ۱۱ مورد تهاتر داروئی داشته ایم که کار بزرگی به حساب می آید، عنوان کرد: طی امسال با صندوق رفاه دانشجوئی به میزان ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان تفاهم نامه امضا شده که با رشد بسیار خوبی نسبت به گذشته روبرو بوده ایم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۶:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین