پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

فعالیت 250 پزشک عمومی، متخصص و فوق متخصص در دانشکده علوم پزشکی لارستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه ۲۵۰ پزشک در سطوح مختلف در دانشکده علوم پزشکی لارستان فعالیت دارند، گفت: ۱۰۰ نفر از این پزشکان در حوزه بهداشت و…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه ۲۵۰ پزشک در سطوح مختلف در دانشکده علوم پزشکی لارستان فعالیت دارند، گفت: ۱۰۰ نفر از این پزشکان در حوزه بهداشت و ۱۵۰ پزشک نیز در حوزه درمان مشغول به ارائه خدمت هستند.

دکتر بهزاد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با ابراز خرسندی به سیرصعودی و روبه‌رشد ارائه خدمات تخصصی در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشکده نسبت به سالیان گذشته، تصریح کرد: در بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار به عنوان بیمارستان پشتیبان و مادر خوشبختانه اغلب تخصص‌ها موجود است و در حوزه فوق تخصصی نیز در برخی رشته‌ها در حال تکمیل نیازها هستیم.

این مسئول از تلاش برای به‌روزرسانی خدمات به منظور کاهش اعزام بیماران به سایر مراکز درمانی خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر اعزام بیماران به بیمارستان‌های مرکز استان بسیار کاهش پیدا کرده است.

رضائی به اضافه شدن فوق متخصص گوارش از مهرماه سال گذشته به مجموعه کادر درمان بیمارستان لارستان اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر خدمات بسیار مطلوبی در حال ارائه است و اقدامات مرتبط با آندوسکوپی و کولونوسکپی در درمانگاه هاشمی‌زاده بیمارستان امام رضا(ع) انجام می‌شود و در زمان اضطراری و مراجعه به بخش اورژانس بیمارستان امکان دریافت خدمات وجود دارد که ارائه این خدمات منجر به کاهش چشمگیر اعزام بیماران به مرکز استان شده است.

وی با ابراز خرسندی از افزوده شدن سی‌تی‌اسکن ۱۲۸ اسلایس که مربوط به سی‌تی‌آنژیوگرافی قلبی است که این مهم نیز باعث کاهش چشمگیر اعزام بیماران به سایر مراکز درمانی شده است، ادامه داد: درخواست‌های خود را برای اضافه‌شدن پزشکان مطرح کرده‌ایم و طی یک‌ماه آینده مشخص می‌شود که چه پزشکانی به مجموعه علوم پزشکی لارستان افزوده خواهند شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از تلاش برای حفظ پزشکان موجود خبر داد و با بیان اینکه تمام سعی خود را برای ماندگاری پزشکانی که در قالب طرح وارد منطقه لارستان شده‌اند را بکار می‌گیریم، عنوان کرد: حفظ پزشکان موجود منجر به ایجاد اعتماد بین بیمار و پزشک می‌شود و از طرفی باعث ارتقاء کیفیت خدمات خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ پزشک در سطوح مختلف در دانشکده علوم پزشکی لارستان فعالیت دارند، اظهار داشت: ۱۰۰ نفر از این پزشکان در حوزه بهداشت و ۱۵۰ پزشک نیز در حوزه درمان مشغول به ارائه خدمت هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه از ۱۵۰ پزشک فعال در بخش درمان، بیش از ۱۰۰ نفر پزشک متخصص هستند که در سطح ۴ بیمارستان لار، خنج، اوز و بیرم به مردم خدمات‌رسانی می کنند، افزود: از این میان، نزدیک به ۱۰ پزشک در سطح فوق متخصص با بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان همکاری دارند.

رضائی علت کمبود واکسن را یک مشکل سراسری دانست و افزود: خوشبختانه در هفته جاری مقدار مناسبی واکسن وارد مجموعه لارستان شد و امید  می‌رود بتوان همچنان با پشتیبانی مناسب از سمت تهران برنامه واکسیناسیون را بتوان پرقدرت از سر گرفت.

وی با ارائه آماری از تعداد ابتلای کادر درمان فعال در مجموعه علوم پزشکی لارستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا، اضافه کرد: تاکنون تعداد ۶۹۷ نفر از کل مجموعه علوم پزشکی لارستان به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۴۹۳ نفر از لار، ۱۱۵ نفر در اوز و ۸۹ نفر از خنج بوده‌اند که متأسفانه یک نفر از همکاران نیز جان خود را از دست داده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۵:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین