پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

قادری در مجلس:وزارت نیرو نسبت به انتقال آب خلیج فارس به استان فارس اقدام عاجل انجام دهد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین  پیشنهاد داد قوه مقننه و شورای نگهبان برای استفاده از اصل ۸۵ قانون اساسی در راستای تصویب هر چه سریعتر طرح…

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین  پیشنهاد داد قوه مقننه و شورای نگهبان برای استفاده از اصل ۸۵ قانون اساسی در راستای تصویب هر چه سریعتر طرح ها به توافق برسند. به گزارش میلادلارستان به نقل از  خانه ملت، جعفر قادری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۴ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: از دولت می خواهیم هر چه سریعتر تکلیف عزل و نصب ها را مشخص کند تا مانع خدمت رسانی در وزارتخانه ها و استان ها نشود.

نماینده مردم شیراز در مجلس یازدهم ادامه داد: هر چه سریعتر وزارت راه و شهرسازی با همکاری وزارت دفاع، قرارداد قطعه ۸ آزادراه شیراز را امضا کند. از وزارت نیرو نیز می خواهیم ابهامات در زمینه خرید برق نیروگاه ها به بهانه دست دوم بودن دستگاه ها را برطرف کند، چرا که در شرایط کمبود برق، لازم است هر چه سریعتر بتوانیم از نیروگاه ها استفاده کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: خطوط آب و برق شهرک های صنعتی در اطراف شیراز با مشکل مواجه است و به دلیل نبود زیرساخت ها، امکان واگذاری زمین به سرمایه گذار وجود ندارد. همچنین انتظار می رود مجلس و شورای نگهبان به توافق برسند تا بسیاری از طرح ها و لوایح با استناد به اصل ۸۵ قانون اساسی به نتیجه برسد.

این نماینده مجلس بیان کرد: وزارت نیرو نسبت به انتقال آب خلیج فارس به استان فارس اقدام عاجل انجام دهد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۴:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین