سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری نشست مشترک رؤسای دانشگاههای لار و اوز با مجموعه سپاه لارستان

با حضور مسئولین بسیج دانشجویی استان فارس، نشست مشترک رؤسای دانشگاه های لار و اوز با مجموعه سپاه و بسیج دانشجویی برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

با حضور مسئولین بسیج دانشجویی استان فارس، نشست مشترک رؤسای دانشگاه های لار و اوز با مجموعه سپاه و بسیج دانشجویی برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، با حضور مسئولین بسیج دانشجویی استان فارس ،نشست مشترک رؤسای دانشگاه های شهرستان های لار و اوز با مجموعه سپاه و بسیج دانشجویی در راستای هم اندیشی، هم افزایی و تعامل هر چه بیشتر در سپاه ناحیه لارستان برگزار شد.

سرهنگ افسری در سخنانی در جمع رؤسای دانشگاه های لار و اوز و مسئولین بسیج دانشجویی استان فارس و شهرستان لارستان گفت: متاسفانه بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه ها، تشکیلات دانشجویی را با چالش اساسی رو به رو کرده که باید ضمن برنامه ریزی و استفاده صحیح از فضای مجازی در ایام کرونا، خودمان را برای شروع مجدد فعالیت در دانشگاه ها و جبران عقب ماندگی ها آماده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان در این نشست مشترک ضمن حمایت از فضای علمی حاکم بر دانشگاه ها، پیشرفت دانشجویان و دانشمندان در عرصه های علمی را مثال زدنی دانست و همگان را به امید آفرینی ، بیان نقاط قوت و پیشرفت های مختلف جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف از جمله پیشرفت های بی نظیر علمی و دوری از خودتحقیری فراخواند.

وی در پایان تصریح کرد:سپاه و مجموعه بسیج دانشجویی، یار و یاور دانشگاه ها در بروز مشکلات و چالش ها و حامی فعالیت های علمی، جهادی، فرهنگی و انقلابی دانشجویان خواهد بود.

در ادامه جلسه، سرهنگ موسوی و سروان اسماعیلی از مجموعه بسیج دانشجویی فارس به بیان دغدغه های حاصل از تعطیلی دانشگاه ها و انفعال نسبی دانشجویان اشاره کردند و ضمن اعلام همکاری با مسؤولین دانشگاه ها، به ارائه راهکارهای تداوم فعالیت ها در این شرایط و پس از آن پرداختند.

در پایان این جلسه نیز رؤسای دانشگاه ها به ارائه فعالیت های دانشجویان در این ایام و دغدغه های مربوط به ایام کرونا و پس از آن پرداختند و بر لزوم مدیریت صحیح فضای حاکم بر مراکز علمی تاکید نمودند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین