جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کمک نیم میلیاردی مردم لارستان به بیماران کرونایی

مردم لارستان در قالب طرح “آقا حساب کرده اند” و پویش رحمت حسینی ۵٠٠ میلیون تومان برای درمان بیماران کرونایی و‌ از مشکلات۳۰۰ بیمار نیازمند گره گشایی شد. به گزارش میلاد لارستان، به…

مردم لارستان در قالب طرح “آقا حساب کرده اند” و پویش رحمت حسینی ۵٠٠ میلیون تومان برای درمان بیماران کرونایی و‌ از مشکلات۳۰۰ بیمار نیازمند گره گشایی شد.

به گزارش میلاد لارستان، به همت گروه های جهادی و انجمن های مردمی کمک به سلامت  و با راه‌اندازی پویش رحمت حسینی، بیش از ۵٠٠ میلیون تومان کمک خیرانه مردم بصورت نقدی و غیر نقدی برای درمان بیماران نیازمند کرونایی جمع‌آوری و هزینه شده است.

از محل این اعتبار تا کنون به خرید دارو برای بیماران کرونایی، تسویه‌حساب هزینه‌های درمان و بستری بیش از ٣٠٠ بیمار نیازمند هزینه و کمک شده است.

گروه های جهادی در قالب طرح «آقا حساب کرده‌اند» از همشهری‌های لارستانی خواسته است به شکرانه نعمت سلامتی خود و خانواده‌هایشان، نذورات خود را با هر مبلغی که مد نظر دارند به بهبود بیماران نیازمند مبتلا به کرونا اختصاص دهند.

علاقمندان جهت همراهی و مشارکت در این امر و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ۰۹۳۰۷۸۱۳۵۹۹ تماس بگیرند یا کمکهای خود را جهت مشارکت در امور خداپسندانه و کمک به نیازمندان آسیب دیده بنام گروه جهادی مهرورزان اجتماعی به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۱۳۴۷۴ واریز کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین