پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

قاسمی علاوه بر لار بر مسند اداره کار اوز تکیه زد

عبدالمهدی قاسمی به عنوان رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی لارستان با حفظ سمت مسئولیت این اداره در شهرستان اوز را عهده دار شد. به گزارش میلاد لارستان به…

عبدالمهدی قاسمی به عنوان رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی لارستان با حفظ سمت مسئولیت این اداره در شهرستان اوز را عهده دار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امردز؛ عبدالمهدی قاسمی معاون مدیر کل و رئیس اداره تعاون و کار لارستان است که با حفظ سمت ریاست اداره تعاون و کار اوز را به عهده دارد.

وی در این باره ضمن تشکر از دغدغه مهندس علی اصغر علی پور فرماندار اوز برای توسعه اشتغال و ساماندهی امور کار و تعاون از اختصاص واحدی مناسب در فرمانداری برای استقرار این اداره سپاسگزاری کرد.

قاسمی افزود: روزهای فرد(یکشنیه، سه شنبه و پنجشنبه) به اتفاق کارشناسان اداره تعاون و کار لار در اوز حضور می یابند و امور مربوطه شامل: روایط کار، بازرسی کار، اشتغال، مشکلات کارگری و کارفرمایی و حوزه تعاون را پیگیری و سازماندهی خواهند کرد.

این مسئول از برگزاری کارگروه اشتغال شهرستان اوز در امروز خبر داد و گفت : در این کارگروه استقرار دفاتر کاریابی و مشاوره کار آفرینی که با مجوز اداره کل تعاون و کار استان صار می شود بررسی شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۴:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “قاسمی علاوه بر لار بر مسند اداره کار اوز تکیه زد”

  1. لارستانی. ؟؟!! گفت:

    این همه جوان بیکار. واین همه کارمندان اضافه در ادارات بازهم. ایشان. ریاست ومسولیت ۲. اداره. در دوشهرستان. را به عهده دارند. ؟؟!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین